Vegard_Haug Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Actionspillet Haze har endelig fått fastsatt en butikkdato. Det blir dystopisk fremtidskrig neste måned. Les mer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Endelig! Håper virkelig Free Radical har lykkes med dette spillet, og ser frem til omtalene begynner å komme. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har også sett litt frem til dette, ser kult ut, gjenstår nå å se om spillet blir en slager. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er Norge først? Jøss. Haze er foreløpig eksklusivt for PlayStation 3, selv om det også ble annonsert til Xbox 360 og PC tidligere. Ubisoft vil fortsatt ikke si om disse utgavene er kansellert for godt eller om de vil bli sluppet en gang i fremtiden. Rettelse: Blir det en gedigen suksess kommer det til 360 og PC. Blir det anmeldt sønder og sammen er det ekslusivt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Mmmmmm! "Jeg spiller singelplayer, vil du bli med i co-op?" Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Haze er foreløpig eksklusivt for PlayStation 3, selv om det også ble annonsert til Xbox 360 og PC tidligere. Ubisoft vil fortsatt ikke si om disse utgavene er kansellert for godt eller om de vil bli sluppet en gang i fremtiden. Rettelse: Haze kommer aldri ut på Xbox 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Haze er foreløpig eksklusivt for PlayStation 3, selv om det også ble annonsert til Xbox 360 og PC tidligere. Ubisoft vil fortsatt ikke si om disse utgavene er kansellert for godt eller om de vil bli sluppet en gang i fremtiden. Rettelse: Haze kommer aldri ut på Xbox 360. Rettelse : Haze PS3 exclusive "for now" Endret 10. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Rettelse : Haze PS3 exclusive "for now" Greit, din dato overgår min Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Gvorfor kommer det først i Norge? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har ikke sett så mye til spillet, men litt, ser egentlig ganske rått ut, kanskje jeg skal kjøpe meg det Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ser fram til (forhåpentligvis) god omtaler av Haze. Blir nok en travel spillsommer. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Norge først? Hvorfor det? Skriveleif? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Norge først? Hvorfor det? Skriveleif? Jeg er en viktig bruker. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Norge først? Hvorfor det? Skriveleif? Jeg er en viktig bruker. Og hva mener du med det, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 At jeg og han er såpass viktige at spillet kommer tidligere til Norge for vår grunn? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Sony ga signaler om at Norge er ett av de 4 viktigste spill-markedene i verden når de ga ut Singstar, først i Norge og tre andre land. Kjempekuult at Ubisoft også begynner å skjønne dette. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sony ga signaler om at Norge er ett av de 4 viktigste spill-markedene i verden når de ga ut Singstar, først i Norge og tre andre land. Kjempekuult at Ubisoft også begynner å skjønne dette. Faktisk er jeg litt uenig der. Sony har ofte nedprioritert Norge når det gjelder spill, eksempel er utlevering av for få konsoller til det norske markedet mens andre land får mer enn nok, og lat holdning i forhold til de norske forhandlerne. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 At jeg og han er såpass viktige at spillet kommer tidligere til Norge for vår grunn? Hehe, den muligheten streifet tankene mine ... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 vill bare ha dette på xbox jeg Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 vill bare ha dette på xbox jeg Jeg lider dessverre av et syndrom som får meg til å kjøpe alle konsoller på markedet til enhver tid, på den lyse siden så kan jeg kjøpe alle eksklusive titler (har vel en 16 konsoller nå, men da regner jeg med de jeg har fra jeg var 7 år gammel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg