OeO Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Som en glad liten gutt jeg er løp jeg rett til pc-en når jeg kom hjem fra hytta. Skrudden den på, men den bare lastet windows, og lastet windows... Hmmms, prøvde å starte i sikkerhetsmodus, og da gikk oppstarten raskt og fint. Prøvde igjen vanlig og lot den stå litt. Kom nå inn, men det tar 4-5 ganger så lang tid som vanlig. Pc-en er også genrellt tregere, lenger tid å åpne programmer osv. Dette bare skjedde sånn pluttselig når jeg kom hjem fra ferie. Kan ikke huske å ha installert noen nye programmer. Når jeg sjekker (med ctrl+alt+del) hvilke programmer som bruker hvilke ressurser er det ingen som bruker noe mer enn før, dvs 99% systemressurser ledig. Har også skannet hardisken for virus, og defragmentert den. Skal snart formatere hardisken, venter bare på dvd-brennern fra komplett. Men hvis det er noen som har en anelse om hva det kan være. Noen tips om hva jeg kan gjøre, hadde det vært veldig greit! Mvh Øystein Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hadde et lignende problem engang, hadde ikke ork til å finne ut hva det var så jeg formaterte (c;) og reinstallerte OS'et... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 jepp... har tenkt til d.. vil bare ikke miste alle filene mine... Er litt kjipt når jeg må vente litt før jeg kommer inn på en cs server, sånn ekstra plagsom loading tid... Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det samme skjedde men en kammerat av meg! men fikk fikset det i dag! ha avsluttet en fil da var den vanlig! bruker du xp?? jeg skal spørre hvem fil det var!! når han trøkte før på ctrl-alt-del stod det 100% på cpu nå bare 2% skal høre med han i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå