NilsiT Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg planlegger nå å kjøpe ny hjelm, har en dårlig hjelm... Jeg sykler på landeveissykkel og driver med konkuranser, så jeg lurte på hvilken hjelm jeg burde gå i anskaffelse av? noen erfaringer eller anbefalinger? del dem her... Moderator: Flyttes til sykkel-delen av forumet? Endret 11. april 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Bell og Giro er eksempler på gode hjelmer som blant annet proffene bruker. Jeg har bianchi sykkel så jeg har brukt en bianchi hjelm som matcher. Ikke helt min passform, men den er ok. Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har fjoraarets Giro Atmos, veldig god hjelm, lett og passer hodet mitt godt. Er dog noe dyr i Norge saa vidt jeg vet. Kostet meg CA$160, men saa vidt jeg vet koster den over 2000 kr i Norge. Det viktigste er at den er sikkerhetsklarert, saa du har lov til aa bruke den i konkuranser, og at den passer hodet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå