Maranello Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Et av mine første forsøk med lang lukkertid og bil-lys, sto på et hyttetak i Vågslid på Haukeli, var heldig å få et helikopter der som ville lande akuratt der jeg tok bilde... Blender f/8 Lukker 30s Brennvidde 35mm Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Dritkult! Ikke mer å si Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Veldig kult. Lyset etter helikopteret så nesten ut som et lynnedslag. Veldig fin komposisjon med veien hvordan den strakk seg som en S gjennom hele terrenget. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Veldig kult bilde, men jeg hadde kanskje croppet det litt mer på venstre side og mindre på høyre. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Artig bilde Kom i julestemning med den helikopterstripen Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 kjempebra bilde Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Her var du heldig, blinkskudd. Hadde aldri gjetta på at den stripa var et kopter nei, ser mere ut som en rakett som har truffet bakken. Billysene og kurvene gjorde susen ! /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå