Bjonski Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) hei, jeg har ca. 2200,- å svi av... Så tenkte jeg kunne kjøpe en PSP. Men hvordan er det med homebrew på den nye slim versjonen? hvordan er den i forhold til DS(den er flott, men brukes ikke så ofte pga. manglende egenskaper). Grunnen til at jeg har lyst på PSP: -musikk -spill -video -internett(?) -homebrew(?) Noen spill som anbefales å starte med? gjerne et RPG. edit: var innom Elkjøp på tur hjem fra skola og kjøpte PSP slim og God of War:Chains of Olympus, men får ikke spilt før jeg har oppdatert firmware.. noe som krever at jeg lader batteriet helt fullt først -.- edit2: litt rart, fulgte ikke med overføringskabel(?) (har heldigvis en fra før, men det er litt rart) Endret 10. april 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Gratulerer med ny psp Får håpe du blir fornøyd.. jeg er i hvertfall fornøyd med min. God of war og crisis core:final fantasy vii går så det suser her. Endret 11. april 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 RPG? Kjøp Crisis Core. Hørt mye bra om det. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg syntes også det var rart med den kabelen, heldigvis hadde jeg en fra før fra mp3 spilleren min. God of war er intet dårlig valg, et fantastisk spill. Crisis core skal visst være et av de bedre RPGene men det kommer ikke til europa før slutten av juni. Er du hardcore Final Fantasy fan kan jeg alltids anbefale FF1 og FF2, de er langt ifra perfekte men... Locoroco er også en klasikker, 200 kr for noe helt unikt og fantastisk. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Kjøp det fra VGP.. Spilt det i ca 3 timer nå.. fikk min PSP igår! og, jeg angrer ikke ett sekund! Har FFVII klart på minnebrikken også.. Så, da skal jeg ta alt i rekkefølge.. CC, Last Order, FFVII og Advent Children til slutt.. Alt kan gjøres fra samme dings! Perfekt! (Bare mobilspillet Before Crisis som mangler nå.. men, det kan vi vel gi opp..) Følger ikke med overføringskabel nei.. men, vanelig mini usb er jo ikke vanskelig å skaffe.. Du får ta deg i titt i den store tråden om downgrading og slikt.. Driver og forklarer Pandora batteri der, så du får henge deg på.. Jeg fikk en på finn for å gjøre det for meg.. siden jeg ikke ville starte med å åpne batteriet mitt.. Endret 11. april 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Er veldig fornøyd med PSP hittill. God Of War er et knall spill med veldig fin grafikk. Har også konvertert noen filmer, etter masse prøving og feiling med programmer.. Men fikk det til, til slutt bra kvalitet på filmene også, men så tar de 200mb Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei, jeg har kjøpt en brukt psp phat. Problemet er at det ikke følger med lader, men jeg har en lader liggende hjemme til en sony mp3 spiller som er på 6V, mens psp tar vel 5V? har ikke så mye peiling på elektronikk, men dette burde vel funke? Går det an å lade gjennom usb kabelen? Skulle prøvd det selv ut, men får maskinen imorgen (posten er litt treig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå