magfa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Leter etter rimelig G3 eller 5050z ,å har sett at det ligger på ca7500her hjemme, i usa fra 3500 (+port 700kr, da jeg ikke skal ditt) veldig billig faktisk bare uskikker på taxfree, toll o.s.v. Men jeg skal til Thailand i April , å da lurer jeg på om jeg skal stikke en tur innom Langkawi i Malaysia, kan ta båt fra Thailand. Hele øya er TaxFree..!! har sendt noen mailer om priser, men er det noen som har peilig på dette fra før her på forumet ? Edit: har sjekka litt mere ser ut som om det er biligere i statene likevel... ca 3500 til 4500 kr + porto ca 1000 + moms ca 1000. billi det`... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 får svare jeg da......hmm nei foresten. et spørsmåm til.. lurer på om jeg skal ta meg en svip tur til lanzarote eller bestille fra usa....... fins det noen oversikt, eller vet noen om hva porto kommer på med de forskjelige "sende" firmaene,...... tenker på dhl, ups(?) o.s.v sparer jo masse $ jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå