andylove Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hepp... (noe hastesak...) trenger sårt en god process viewer til Windows XP og lurer på om noen av dere kan anbefale meg et brukbart program. Jeg vet det er innmari lett å google opp et slikt program, men det er et spesielt som jeg har brukt flere ganger, men som jeg typisk nok ikke husker navnet på. I allefall er det sånn at prosessene er inndelt i "farger" ettersom hvor mye ram de stjeler osv.. Noen som skjønner hvilket program jeg tenker på? Takk for alle tips og råd. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det beste programmet er da Process Explorer som kan lastes ned her fra Windows Sysinternals. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Det beste programmet er da Process Explorer som kan lastes ned her fra Windows Sysinternals. Hjertlig takk! Tråden kan lukkes med mindre andre har samme spørsmål el.no... igjen, takk skal du ha for superraskt svar Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Det beste programmet er da Process Explorer som kan lastes ned her fra Windows Sysinternals. Hjertlig takk! Tråden kan lukkes med mindre andre har samme spørsmål el.no... igjen, takk skal du ha for superraskt svar Har forresten laget en generell guide for hvordan man kan bruke det for å feilsøke Ytelsesproblemer her Endret 10. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
andylove Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Hehe, du er gjennomført! Meget bra, og tusen takk for den raske hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå