Omar Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har tenkt å kjøpe dette X-Box spillet. Jeg bare lurer på en ting! Er det like fengende som Unreal Tournament til PC? Hvis det er det kjøper jeg det uten tvil!! )))))))) Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har hørt at Unreal Tournament 2003 (for PC) og Unreal Championship (for X-BOX) er omtrent det samme Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det funker bedre på PC, men på XBOX har du flere funksjoner på noen av våpnene. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er ørlite skuffa. Har spilt veldig mye de to UT spillene til PC, og synes UC er for likt. Tror trumfkortet til UC er Xbox live. Kjøp heller Mortal Kombat el. Splinter Cell... Athelas Lenke til kommentar
Omar Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Bestillte det akkurat fra DVDON.COM. Det kosta bare 419kr. Og uten frakt kostnader! Jeg tror det er drit bra. Ihvertfall hvis er er som UT 2003! Det er helt sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå