^Art^Johansen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hva er forskjellen på dvd+r/rw_-r/rw Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 det er bare forskjellige standarder. De har ikke blitt enige om hva som skal brukes. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Nai o Nai... eg og lure på det spørsmplet.. vet at den ene standarden er mer brukervennlig når innholdet skal brukes på vanlige DVD-spillere... men eg huske aldri ka som va ka.. jekla irriterende nå som eg bestilte meg DVD brenner ( http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...tall=07.03.2003 ) gudd damnet den linken va lange.. menne.. altså.. kluet va at siden eg ikje huske ka som e ka der så bestilte eg brenneplater i både - og + versjon.. litt irriterande men men... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Søk litt i forumet.. jeg har sikkert svart på det spørsmålet 4-5 ganger før.. og mange andre har gjort det også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå