Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Men kan mobilen ikke kalle bildene for datoen uten og sortere det i undermapper? Og hva skjer med at jeg ikke har noen valg som heter "Innspillings sted"? For det ikke finnes . Og ja du kan kalle alle bildene med dato uten å sette de i undermapper. Da velger du på mobilen at den skal kalle alle bildene med dato og på Nokia Image Store at alle bildene skal lagres i root mappa . Endret 9. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
thrill Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Men kan mobilen ikke kalle bildene for datoen uten og sortere det i undermapper? Og hva skjer med at jeg ikke har noen valg som heter "Innspillings sted"? Har du ikke dette valget i instillingene for kameraet ditt? Lenke til kommentar
0lav Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hei! Jeg finner ikke denne oppdateringen!? I Nokia Software updater så står dette: Firmware Version Current: 11.0.117 Update: 11.0.117 Og hvis jeg kjører den sjekken på Nokias sider, så får jeg dette: Latest available software for Nokia N82, product code 0558567Version: 11.0.117 Compare numbers If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download Hva må jeg gjøre for å få den nye oppdateringen? Endret 10. juni 2008 av 0lav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg