Landkrabben Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei.. Jeg lurte på om det går og lage enn "hyper-link" til enn annen side i samme excel dokument?? Takker for svar Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei.. Jeg lurte på om det går og lage enn "hyper-link" til enn annen side i samme excel dokument?? Takker for svar Du setter inn en hypertilkobling som linker til "Dokument2.doc" Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sett inn -> Hyperkobling -> Plassering i dokumentet -> Velg ark. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Sett inn -> Hyperkobling -> Plassering i dokumentet -> Velg ark. Takk, fikk det til nå Jeg har ett ark i filen som skulle ha kopiert til enn annen side filen, vet dere hvordan jeg kan gjøre det? Har prøvd og merke alt og så kopiert men det blei ikkje heilt bra pga. at ikkje alle funksjonene blei med over... Endret 10. april 2008 av Landkrabben Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva er det som ikke følger med over? Vil du ha et helt nytt ark med innholdet fra det andre arket? Skal det være sammenheng mellom der dataene opprinnelig er plassert og det nye stedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå