sdf123 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tenkte å ta en 2-3ukers tur til Malaysia, virker som dem har både turistfrie strender og storby shopping i Kuala Lumpur. Noen som kan fortelle litt om Malaysia, gjerne hvordan været er i august mnd? Og hvordan det er å reise rundt i Malyasia både på land og på vann till alle de forskjellige øyene. Er det greit å få sydd dress der? Kunne tenkt meg et par skredder sydde dresser. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Mye regn, men det har de jo året rundt der. http://www.wunderground.com/NORMS/DisplayI...7&Units=met Lenke til kommentar
MindB Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) 2-4 dager er nok i Kuala Lumpur, og ja, det er gode muligheter for å få sydd dresser der. Ta turen innom det enorme kjøpesenteret, KLCC (rett under KL Towers). Siden du har tenkt til å være der såpass lenge, kan du ta turen innom Cameron Highlands (fjelllandskap + teplantasjer), dersom det er av interesse. Busser går regelmessig og er billige. Ellers så kan jeg også anbefale en tur til for eksempel Penang, Tioman Island og Langkawi. Langkawi begynner kanskje å bli bitt av turiststrømmen, men det er fortsatt et nydelig sted. Endret 10. april 2008 av MindB Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hot and humid oppsummerer været. Bare vært i kuala lumpur, to dager stop-over. Ene dagen gikk med til jetlag og andre til fyllesyke, så begrenset hva jeg fikk med meg. Men hyggelige folk og relativt billig. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ok, får vel overleve de få dagene vi blir i Kuala Lumpur:) Noen s om vet hvordan øy hopping på østkysten er? Er det vanskelig å finne plass å bo, hvordan er det å reise fra de forskjellige øyene? Er jo vanvittig mange fine øyer på østkysten, så hadde vært kjekt å kunne vært innom en del av dem? Noen andre som har vært på østkysten av Malaysia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå