Eriqo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hallo! Akkurat fått meg en Macbook OS X og som ny Mac-bruker, lurer jeg da på om Utorrent er mulig å få tak i? Jeg har søkt men ikke funnet noe. Noen som har eller vet hvor man får tak i den? (Gratis) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 µTorrent finnes ikke til mac, og jeg regner ikke med at det kommer en klient til mac. Du kan bruke windows-versjonen gjennom wine, eller du kan bruke Transmission eller Azureus. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Det var litt for hardcore for meg! Noen andre, bra nedlastningsprogrammer til Mac? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Lest et par steder at det skulle komme en Utorrent til Mac. Det var jo til og med en Beta ute for den. ? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Transmission er et enklere program enn Utorrent. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bukte uTorrent via WINE uten det minste problem når jeg kjørte OS X. Hvorfor ikke bare gjør dette, om du absolutt må bruke uTorrent? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Takker for svar! Nei, jeg maa ikke, men jeg maa si jeg liker Utorrent. Men skal prove Transmission (hvis det var det det het?) Mvh fornoyd ny Mac-bruker! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lest et par steder at det skulle komme en Utorrent til Mac. Det var jo til og med en Beta ute for den. ? FAQ-en sier at en mac-versjon er under utvikling, men det har de påstått lenge, virker som om det gikk litt i stå etter at BitTorrent kjøpte opp µTorrent. Uansett, Transmission er også en lettvekter og enkel å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Transmission funker fett det, veldig lett å bruke. Anbefales! Fornøyd Mac-bruker uten norsk tastatur? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ja, kjopt i USA. Superbillig! 5000,- kr! Jeg skal sette over til Norsk saa jeg faar Norsk, har bare ikke gjort det enda.. Men finnes det noe torrentprogram som kan ta store filer, kjapt? Som f.eks en sesong av Family Guy (eller hvilket som helst show) Eller funker det fint med Transmission? -- Naar jeg forst er igang her.. Et kjapt sporsmaal: hvordan setter jeg VLC (en videoavspiller) som standard avspiller? Endret 20. april 2008 av Robbiedeluxe Slått sammen innlegg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Mye dobbelposting her nå, altså.... Men for å svare på spørsmålet ditt ang. standard avspiller; Marker en videofil, trykk cmd+i, og under seksjonen "Open with/Åpne med" velger du VLC, for så å trykke på "Change all". Kjører OS X på engelsk, så jeg er ikke sikker på hva det heter på norsk. Men da åpnes i hvertfall alle filer av den typen med det programmet Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Men finnes det noe torrentprogram som kan ta store filer, kjapt?Som f.eks en sesong av Family Guy (eller hvilket som helst show) Eller funker det fint med Transmission? Selvsagt funker det. EDIT: Du kan også dobbeltklikke på nedlastingen og velge å bare laste ned de første episodene også kan du velge å laste ned resten etterpå. Endret 11. april 2008 av olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå