Szmekken Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Uff, mye stakkarslige mennesker der ute, totalt blottet for virkelighetsoppfatning. La oss håpe at han aldri innser dette selv. Hans intensjoner var vel i utgangspunktet gode. Endret 12. april 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 lololololol best quote ever: norske undommer TROR dem vet mye. vent til du blir 23 som meg, da tror jeg du skjønner. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den jeg lo av også.. Det han skriver til slutt, om at det er for lett å bli lærer er jo sikkert sant... Men, det er jo ingen som vil bli det heller, så da er det jo ikke så rart.. Menmen.. Trangsynt, med noen få gode poenger iblandt Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 For et avskyelig menneske. Jeg synes han er meget underholdende jeg. Tøft, jeg fant et gullkorn til, er det nå jeg får premie?? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 For et avskyelig menneske. Jeg synes han er meget underholdende jeg. Tøft, jeg fant et gullkorn til, er det nå jeg får premie?? Eh. Hæ? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kall meg dum men hva er ofteldrn? Ofte nede på? Lenke til kommentar
TiderWise Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kall meg dum men hva er ofteldrn? Ofte nede på? Lurte også litt hva det kunne bety, uten at jeg egentlig kom fram til noe fornuftig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå