Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordfan kan starte samtale med nabo?


Anbefalte innlegg

Hva med å bare ønske henne en fin dag?

Begynn i det små så skal du nok se det skjer ting etterhvert=)

 

Dette er bra, men det virker ikke på de HOTe. De får 100 vis av komplimenter hver neste dag. Dette du sier, fungerer ikke så vel bra som det gjorde før derfor må vi finne en annen redeskap :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner hva du mener, men jeg synes det er best å spørre henne om hennes synspunkt på noe. Som f. eks. : "Hei, kan jeg spørre deg et kjapt spørsmål? Jeg og noen venner av har en liten diskusjon som vi ikke blir enige. Vi gutter synes jenter lyver mest, men jentene mener gutter lyver mest. Derfor trenger jeg kvinnelig perspektiv på saken. Hva synes du hvem som lyver mest, jenter eller gutter? "

 

Det som er bra med denne er at man ikke virker sjekkete. Noen kommentar angående denne openeren?

I mitt hodet høres det ikke ut som om denne virker så veldig bra, men man vet aldri :) .

Lenke til kommentar
men jeg synes det er best å spørre henne om hennes synspunkt på noe. Som f. eks. : "Hei, kan jeg spørre deg et kjapt spørsmål? Jeg og noen venner av har en liten diskusjon som vi ikke blir enige. Vi gutter synes jenter lyver mest, men jentene mener gutter lyver mest. Derfor trenger jeg kvinnelig perspektiv på saken. Hva synes du hvem som lyver mest, jenter eller gutter? "

 

Det som er bra med denne er at man ikke virker sjekkete. Noen kommentar angående denne openeren?

Om hun er en jente som har vært innom dette forumet, eller har bittelitt basic kunnskap om PUA, som jeg vil tro flere og flere jenter får, så blir nok "Jeg og vennene mine har en diskusjon.." fort avslørt, og blir like dårlig som "Er du her ofte?".

Merk at dette ikke er noe jeg vet, men bare tenker meg. Jeg har ikke brukt "jeg og vennene.." på et år eller to, men som alt annet, når den brukes av mange nok, blir den slitt(jeg har aldri lest noe PUA, først hørt om det siste året, men da jeg leste litt bla her inne, og så den "jeg og kameratene.."-openeren, tenkte jeg "hah, den er jo gammal som alle hauger").

Lenke til kommentar

Hva med å si noe sånt som "Du svetter jammen lite til å være så feit!"

 

Eller: "There's only a fine line between genius and insanity ...."

Men den fungerer best overfor helt ukjente mennesker. Som snakker engelsk.

 

Eller, når heisen stopper i 1.etasje: "Omtrent så hardt landet månelandingsfartøyet til Neil Armstrong på månen i 1969! De hadde ikke seter å sitte i under ferden, de heller!" Dermed skulle nok samtalen rulle videre av selv ...

Lenke til kommentar
men jeg synes det er best å spørre henne om hennes synspunkt på noe. Som f. eks. : "Hei, kan jeg spørre deg et kjapt spørsmål? Jeg og noen venner av har en liten diskusjon som vi ikke blir enige. Vi gutter synes jenter lyver mest, men jentene mener gutter lyver mest. Derfor trenger jeg kvinnelig perspektiv på saken. Hva synes du hvem som lyver mest, jenter eller gutter? "

 

Det som er bra med denne er at man ikke virker sjekkete. Noen kommentar angående denne openeren?

Om hun er en jente som har vært innom dette forumet, eller har bittelitt basic kunnskap om PUA, som jeg vil tro flere og flere jenter får, så blir nok "Jeg og vennene mine har en diskusjon.." fort avslørt, og blir like dårlig som "Er du her ofte?".

Merk at dette ikke er noe jeg vet, men bare tenker meg. Jeg har ikke brukt "jeg og vennene.." på et år eller to, men som alt annet, når den brukes av mange nok, blir den slitt(jeg har aldri lest noe PUA, først hørt om det siste året, men da jeg leste litt bla her inne, og så den "jeg og kameratene.."-openeren, tenkte jeg "hah, den er jo gammal som alle hauger").

 

 

Har brukt det, og det fungerte helt fint ;), men man burde pynte litt mer rundt da. Men denbeste openeren er å spørre hennes synspunkt om noe, da virker du ikke sjekkete. Kvinner elsker å fortelle sine sysnpunkter.

Lenke til kommentar
Når dere er i heisen, fortell henne at du satt fast i heisen 4 timer en gang i et stort varehus i New York. Når du først finner ut hvor lett det er å lyve kommer du ikke til å skjønne hvordan du klarte deg uten.

 

 

Veldig bra opener^^. Jeg kommer garantert til å bruke denne openeren ;), men hvis hun stiller spørsmål om New York, da kan står jeg fast :(

Lenke til kommentar

Hva med å ikke gjøre det verre enn det er. Det funker best hvis du tar det på sparket, og da virker det mer naturlig også, siden det er jo akkurat dét det er. Man kan ikke planlegge alt her i livet; noen ganger er det bare å hoppe i det, og gjør man det nok ganger innser man at man er ikke så verst til å improvisere likevel.

Lenke til kommentar

Å lyve er noe jeg ikke vil anbefale.

 

Løgner fører i lengden til situasjoner du ikke vil komme i. Å lyve er enkelt og kan føre til gode resultater i kort målestokk.

 

Men INGEN liker å bli jugd opp i trynet. For folk greie på at du lyver går det til helvete, det kan jeg love deg.

 

Det er fullt mulig å bli master PUA of all times uten å lyve en dritt. Løgn er en enklere vei, men langt fra den beste.

 

Og det er fullt mulig å lage "openers" o.l. uten å lyve (basere på egne erfaringer osv.), og de kan være minst like gode som de man finner på nettet.

 

Mulig jeg virker litt ekstrem her (og det er heller ikke helt on-topic), men jeg ville bare si det.

Lenke til kommentar
Å lyve er noe jeg ikke vil anbefale.

 

Løgner fører i lengden til situasjoner du ikke vil komme i. Å lyve er enkelt og kan føre til gode resultater i kort målestokk.

 

Men INGEN liker å bli jugd opp i trynet. For folk greie på at du lyver går det til helvete, det kan jeg love deg.

 

Det er fullt mulig å bli master PUA of all times uten å lyve en dritt. Løgn er en enklere vei, men langt fra den beste.

 

Og det er fullt mulig å lage "openers" o.l. uten å lyve (basere på egne erfaringer osv.), og de kan være minst like gode som de man finner på nettet.

 

Mulig jeg virker litt ekstrem her (og det er heller ikke helt on-topic), men jeg ville bare si det.

 

 

Du har rett i det du sier, men noen ganger er det ikke løgn, men flørting. Dette er en slags sjekketriks for å komme i kontakt med motsatt kjønn. Man like godt finne på egne historier for å lage opener, men det er forskjellig måte å lage opener på. Openeren må ikke være sant;)

Endret av zeiar2
Lenke til kommentar
Du har rett i det du sier, men noen ganger det er løgn, men flørting. Dette er en slags sjekke triks for å komme i kontakt med motsatt kjønn. Man like godt finne på egne historier for å lage opener, men det er forskjellig måte å lage opener på. Openeren må ikke være sant;)

Det spiller vel ingen rolle om du sier det til bestefaren din eller en jente du ikke kjenner enda? En løgn er en løgn.

 

Openeren bør være sann. Den selvfølgelig ikke være sann, på lik linje som at de nyeste prestasjonene du forteller om til bestemor ikke behøver å være sanne.

 

En opener i form av løgn er utrolig billig og simpelt etter min mening. Spesielt med tanke på at du kan lage minst like gode, og sanne openers bare du setter deg ned og bruker hjernen din.

 

Det blir selfølgelig noe helt annet om man presenterer det som en spøk, og det er helt åpenbart at man lyver.

Lenke til kommentar

Siden du tar heisen med henne, er det en eller annen eminent pua-linje som går noe sånt som "hvis heisen stopper nå og vi blir sittende fast... Hvem spiser hvem først?"

 

Uskyldig, ikke-needy, litt morsom linje som sikkert vil bringe frem et smil og det vil være lett å føre samtalen videre.

Lenke til kommentar
Når dere er i heisen, fortell henne at du satt fast i heisen 4 timer en gang i et stort varehus i New York. Når du først finner ut hvor lett det er å lyve kommer du ikke til å skjønne hvordan du klarte deg uten.

 

 

Veldig bra opener^^. Jeg kommer garantert til å bruke denne openeren ;), men hvis hun stiller spørsmål om New York, da kan står jeg fast :(

Husk, ærlighet er noe dritt hvis du vil dra jenter. Hvis du sier det med New York på rett måte vil hun skjønne at du prøver å få i gang en samtale, og da vil hun ikke spørre om hvordan det var i New York osv. Dessuten trenger du jo ikke bruke New York heller. Holder med å si "stort kjøpesenter".

Lenke til kommentar
Man skal tross alt komme seg vekk fra opener'en saa raskt som mulig.

Det kommer vel an på?

 

Hva er galt i å lyve? Jeg liker ikke at folk lyver til meg. Derfor lyver jeg ikke til andre. De fleste jenter er nok enige i at de ikke liker at folk lyver til dem (nei, selv ikke om det bare er for å komme ned i buksene dems).

 

Og hadde jeg funnet ut at noen dreiv og jaug til meg, hadde jeg ikke nølt med å kutte ut kontakten.

 

En spøk derimot, er noe helt annet. Om du for eksempel sier at du var på undervannssafari sammen Kaptein Nemo, og at du måtte ut og drepe et sjøuhyre skjønner folk at det ikke er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...