celebos Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tenkte jeg skulle prøve Age of Conan når det kommer ut, men jeg har skjønt at jeg har for dårlig skjermkort nå, skjermkortet jeg bruker nå er et VIDIA GeForce 6600 GT (GeForce 6600 GT) og tenkte jeg skulle oppgradere til et rimelig AGP kort som gir fin grafikk. (hvis det er mulig i disse PCI express tider ?) Så kravene jeg setter er at det ikke skal være alt for dyrt, fra tusenlappen til rundt 1500 kroner. og at det må ha plass i den lille bearbone pc`en jeg har. Takker for alle svar. Mvh. Erlend. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dine valg: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k 1.10 What sort of PC is required to play Age of Conan? Required OS: Windows Vista/XP Processor: 3GHz Pentium IV RAM: 1GB RAM Video Card: Shader Model 2.0 and 128MB ram, nVidia GeForce 6600 Recommended Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600) or better Video Card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or better RAM: 2GB or more Enhanced for: DirectX 10, 64-bit processors, multi-core Supports Parental Controls on Windows Vista Sa jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Ja, har vært å sett på de, men jeg vet ikke hvilke av de som er best. Noen her som har peiling på hvilket som er noe å satse på ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 3850 er nok det beste av agp korta, men med p4 3ghz og 1gb så er t.o.m. 1950pro overkill for oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå