cruelphotography Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Litt semi-klassisk rembrandtish lyssetting. Ikke så veldig klassisk redigering. Liker det ganske bra selv, ihvertfall =) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg synes bildet var veldig fint, men ble kanskje litt for mørkt på genseren slik at alle detaljene forsvant? Ser også litt av en hånd nede på høyre side som jeg ville ha redigert vekk. Ta det med en klype salt, er ingen god fotograf eller anmelder. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 synes det va et kanontøft bilde. kanskje bitte bitte bittelitt for "svart" (mørkt) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Jeg synes bildet var veldig fint, men ble kanskje litt for mørkt på genseren slik at alle detaljene forsvant?Ser også litt av en hånd nede på høyre side som jeg ville ha redigert vekk. Ta det med en klype salt, er ingen god fotograf eller anmelder. Tror ikke jeg trenger ta det med en klype salt her, det du sier gir jo mening. Skulle såklart fjerna den hånde Ang. det svarte så skal jeg jo aldri la det gå helt ut i svart på portretter, men synes egentlig all kontrasten gjorde seg ganske så bra her(+ jeg er usikker på om jeg har en fil med alle lagene på). Men kan se om jeg finner fram, så kanskje jeg kan kjøre en liten shadow/highlight over gensern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Skulle vært litt mer lys og detailjer på vedkommendes høyre side av ansiktet (bildets venstre side) ja, men ellers var det knalltøft - supert uttrykk i ansiktet. Også bra at du har vært litt mindre triggerhappy med softing av huden denne gangen Endret 10. april 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Syns det skulle vært hakket mørkere på høyre siden og hakket lysere på venstre siden. For å minske kontrasten og få frem flere detaljer. Kjempe bilde hvertfall! Likte det veldig godt. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Veldig bra utført.. liker lys settingen din.. Eneste jeg kan se muligheter til forbedring til neste gang, er å belyse bakgrunnen for å separere henne, eller få en rim effekt på henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå