movieman666 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei! Hvis jeg har sett en time på en DivX film så brenner jeg meg nesten på fingeren når jeg tar forsiktig på kjøleribba. Skjermkortet er helt nytt, heter Abit Siluro t400 64mb Er dette riktig ? Må jeg kjøpe meg en vifte? Hilsen m Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Får du grafikk feil eller andre problemer med maskina når den er så varm? Hvis ikke skulle det ikke være noe stort problem. Men du kan jo alltids prøve å skifte vifta og. En temperatur sensor kunne jo og vert kjekt så du kan følge med. Ligger på ca 45 grader på mitt skjermkort. Vet ikke om dette er mye, men er i hvertfall ingen problemer med det. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hørtes litt varmt ut, men skal sikkert være sånn Lenke til kommentar
movieman666 Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 nei,ingen feil eller noe sånn! ble bare litt bekymret når den vae så varm. Det sitter ingen vifte på den! Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er nok helt normalt at det er så varmt. Lenke til kommentar
gamingplane Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ja nettverkskortet mitt er også sånn...Jg får støt og seboreisk eksem i hodebunnen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå