Gå til innhold

proson sub, problemer...

Anbefalte innlegg

Hei. Har et problem med min Proson 12" blackbird sub... Fordi at nå har den begynt å bli litt rar, når eg slår den på så smeller det godt og hele elementet beveger seg godt, kjenner det slår langt ut.. Og når den står på er det svak skurrelyd og når den er av skurrer den mye :S Var ikke sånn før, kun nå i det siste det har hendt.. Har kun hatt den et par måneder... Kan det være en sikring som er gått eller noe sånt ? :p SKjedd akkurat det samme med en venn av meg, har akkurat likt som meg...

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

les litt her. er på svensk men det lar seg gjøre.: http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=151676

står bla dette:

Jag har samma problem med min. Det är nätbrum trots att man inte har någon ingångssignal ansluten, och det verkar inte förändras när man vrider på volymratten heller.

Edit: Jag kontaktade fynda.se idag och tydligen så har proson ordnat ett avskärmnings-kit. Det är tydligen transformatorn som stör elektroniken, så en avskärmning av den ska lösa problemet.

Lenke til kommentar

oki, takk :)

vet noen om kor de selger det ? :p

søkte litt på nettet, noen som hadde lignendes problem og, tok å kjøpte galvanisk skille så løste det seg... men trur ikke det var helt det samme problemet.. dems bare skurra litt... men min smeller godt når eg tar den på, kjenner hele elementet slår ut av kassen, og skurrer relativt høyt når den står av .. litt når den er på og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...