dsafd Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hei.. Jeg har merka at vekta mi går opp og ned.. Jeg har nettop begynnt å spise litt sunnere og litt mindre kalorier, mn nå i det siste så har jeg godt opp 2-4 kilo, også kanskje dagen etterpå så veier jeg 2-4 kilo mindre igjen.. Går liksom opp og ned.. har begynnt å spise mykje havregrøt, grov mat, osv.. Blir ikke så mange matvarer med Protein, men går på Proteintilskudd og Kreatintilskudd, sistenevnt har jeg nettop startet med, men har bare tatt det i ca 2-4 dager, det kan vel ikke vær kreatinen som gjør det? Har også startet og drikke veldig veldig mykje vann, kanskje det har noe med saken og gjør..? Btw, har i alle fall begynnt å spise sunnere, men vekta går opp og ned.."/ Hva mener dere som kan vær feilen? Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (Ueland der og ja ) Vekta kan variere litt i løpet av en dag, så derfor er det greiest å holde seg til faste tidspunkter når du skal sjekke vekta.(F.eks om morgenen, før frokost) Når du drikker og spiser mye i løpet av en dag forsvinner det jo ikke rett ut, så da vil det naturlig nok bli variasjoner om du sjekker flere ganger til dagen. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg testa en dag jeg drakk masse vann og spiste mye (drikker alltid mye vann, men det var ikke poenget ;p) og veide meg litt etter jeg sto opp, og veide meg 3-4 andre ganger den dagen. Varierte ekstremt mye, tror det var over 2kg differanse alt etter om jeg nettopp hadde vært på do, nettopp spist +drukket ekstra mye osv. Så hvis det er bare det som gjør det så er det jo helt normalt, en halv liter vann/cola osv. veier en halv kilo rett etter du har det i deg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Varierer som bare det med meg. Rekorden i vektforskjell er 5.5 kg. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Min rekord på en dag er fra 74 kg til nesten 78 kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå