KSU Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hei igjen! Har vært ute å tatt bilde av flere helikoptre (er en litt sånn smårar hobby jeg har det ), og legger ut to her som jeg har forsøkt såvidt å redigere, uten å helt hvite hvordan jeg skal få dem helt bra Bilde #1 er tatt med EOS 400D/Sigma 70-300 DG Macro, mens #2 med EOS 400D/Canon EF 70-200 f/4L USM Hva synes dere? Som dere sikkert ser er #2 (også #1 forøvrig) tatt i KRAFTIG motlys, men synes likevel det ble... tja, greit nok... Endret 9. april 2008 av KSU Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva med å mørkne nr 1 slik at vi ikke ser noen detaljer i helikopret, og det blir helt svart? =) Ellers var det fine bilder, fin komp på det nederste der, men litt kjedelig, egentlig. Hadde vært bra med en litt mere spennende himmel osv. Evt. kjøre det i s/h med endel mere kontraster. Lenke til kommentar
KSU Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Takk for tilbakemelding Prøvde det du sa med å mørkne helikopteret på bilde 1, slik at det bare ble siluetten som ble visende. På bilde 2 prøvde jeg som du sa å gjøre det i sort/hvitt. Nå må jeg bare på forhånd si at jeg har absolutt ingen peiling på hva jeg driver med når jeg holder på i sort/hvitt, men dette var det nærmeste jeg kom et brukbart resultat: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå