Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Far og datter fikk barn

Anbefalte innlegg

Melisma, hadde de fått velge, hadde de vel valgt å forelske seg i noen andre, men dessverre, som vi vet, kan man ikke styre følelser.

Man kan ikke styre følelsene sine, men man trenger absolutt ikk agere på de! Det er da mange mennesker som må snu seg vekk fra følelsene sine fordi det hadde blitt bråk ut av det! Man kan velge selvom det er vondt å ta det valget.. Hadde ikke folk klart det, ja da hadde det vært mye mer utroskap og ødelagte familier her i verden enn det allerede er!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Jeg møtte Jennifer og jeg forsto at hun var en vakker og attraktiv kvinne, fortalte John.

Haha!

Fyren må ha vært desp!

De må pule så mye de vil for min del, men at de ha barn er bare egoistisk.

Begge har barn fra før også.

Lenke til kommentar

Var da veldig å Fox støttet dette da? Litt for glad i mamma, Fox? ^^

Jeg syntes dette er sykt og forkastelig. Det er bevist at incest ikke er sundt for avkommet, når naturen sier så mye om saken syntes jeg ikke det er noe mer å krangle om. Godt det er forbudt.

Lenke til kommentar

off topic:

Da jeg og madamen var i egypt var vi i en beduinleir hvor de snakket med henda fordi 70% av beduinene var døvstumme. Det var et visstnok et resultat av 40 generasjoners innavl.

40 generasjoner er lenge, men skjønner godt at det skal være straffbart.

i tillegg til risikoen for defekter blir jo ungen tidenes mobbeoffer.

Vel... For det første, det heter ikke døvstumme! Men døve.

For det andre jeg tviler at det stemmer, for jeg har nokså oversikt over sånt i verden. Kan du komme med link(bevis)?

vel, døv pluss stum blir døvstum, spørr mora di. vil du ha bevis på at det stemmer så ta deg en tur nedover selv. dette var noe guiden fortalte og jeg har ingen grunn til å tvile på han. så jo godt at de snakket tegnespråk.

her er en link som forteller om ABSL som tegnspråket deres heter.

http://sandlersignlab.haifa.ac.il/html/htm.../al_sayyid.html

i følge denne siden er grunnen at de som starta denne rekken med innavl hadde genetiske defekter, og siden de har drevet innavl (noe som beduinene visstnok gjør for å holde territorie i en familie) har det gått i arv og ikke greid å bli vanna ut.

Lenke til kommentar
men det at far og datter boller seg er jo ikke noe nytt da, eneste nye er at de står frem i media og forteller om det som om det skulle vært det naturligste i verden.

ehh, da pleier det vel å være far som har seg med dattera uten at dattera vil. Ikke at dattera er helt med på det frivillig og er forelska i faren sin og gifter seg med han! :blink:

Dette er sjelden vare..

Lenke til kommentar

Det er da ett fritt land selvom incest ikke er lov.. Du kan gjøre hva du vil for degselv, men når det skader ett annet individ så er grensen nådd..

Det er jo fordi du påfører noen andre en skavanke de vil leve med resten av livet, uten å engang ha blitt født først..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...