Melisma Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Melisma, hadde de fått velge, hadde de vel valgt å forelske seg i noen andre, men dessverre, som vi vet, kan man ikke styre følelser. Man kan ikke styre følelsene sine, men man trenger absolutt ikk agere på de! Det er da mange mennesker som må snu seg vekk fra følelsene sine fordi det hadde blitt bråk ut av det! Man kan velge selvom det er vondt å ta det valget.. Hadde ikke folk klart det, ja da hadde det vært mye mer utroskap og ødelagte familier her i verden enn det allerede er! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 - Jeg møtte Jennifer og jeg forsto at hun var en vakker og attraktiv kvinne, fortalte John. Haha! Fyren må ha vært desp! De må pule så mye de vil for min del, men at de må ha barn er bare egoistisk. Begge har barn fra før også. Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Var da veldig å Fox støttet dette da? Litt for glad i mamma, Fox? ^^ Jeg syntes dette er sykt og forkastelig. Det er bevist at incest ikke er sundt for avkommet, når naturen sier så mye om saken syntes jeg ikke det er noe mer å krangle om. Godt det er forbudt. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 off topic: Da jeg og madamen var i egypt var vi i en beduinleir hvor de snakket med henda fordi 70% av beduinene var døvstumme. Det var et visstnok et resultat av 40 generasjoners innavl. 40 generasjoner er lenge, men skjønner godt at det skal være straffbart. i tillegg til risikoen for defekter blir jo ungen tidenes mobbeoffer. Vel... For det første, det heter ikke døvstumme! Men døve. For det andre jeg tviler at det stemmer, for jeg har nokså oversikt over sånt i verden. Kan du komme med link(bevis)? vel, døv pluss stum blir døvstum, spørr mora di. vil du ha bevis på at det stemmer så ta deg en tur nedover selv. dette var noe guiden fortalte og jeg har ingen grunn til å tvile på han. så jo godt at de snakket tegnespråk. her er en link som forteller om ABSL som tegnspråket deres heter. http://sandlersignlab.haifa.ac.il/html/htm.../al_sayyid.html i følge denne siden er grunnen at de som starta denne rekken med innavl hadde genetiske defekter, og siden de har drevet innavl (noe som beduinene visstnok gjør for å holde territorie i en familie) har det gått i arv og ikke greid å bli vanna ut. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Og hvis det ikke hadde vært forbudt, hvem i huleste helvete har lyst til å gjøre noe sånt i det hele tatt? Det henger jo ikke på greip! Man får bare håpe at ungen(e) ikke ender opp med å hate dem.. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dette er rett og slett bare forferdelig ekkelt. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Neimen i helvette. Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Neimen i helvette. Hva skjer med verden? Ja det kan man FAENMA lure på! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg håper bare at den ungen aldri, aldri verden får vite om fortiden sin. Ikke en gang de som adopterer ungen bør få vite det sånn får sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ushj Syns mest synd på barnet jeg da, som har bestefar som far Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 men det at far og datter boller seg er jo ikke noe nytt da, eneste nye er at de står frem i media og forteller om det som om det skulle vært det naturligste i verden. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ushj Syns mest synd på barnet jeg da, som har bestefar som far Og mor som halvsøster Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 men det at far og datter boller seg er jo ikke noe nytt da, eneste nye er at de står frem i media og forteller om det som om det skulle vært det naturligste i verden. ehh, da pleier det vel å være far som har seg med dattera uten at dattera vil. Ikke at dattera er helt med på det frivillig og er forelska i faren sin og gifter seg med han! Dette er sjelden vare.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ungen kommer til å trygle om å bli adoptert bort så snart den er gammal nok til å skjønne hva faen som har skjedd. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Spørs da, om ungen kommer til å skjønne noe i denne verden. Tipper denne ungen vil få et helvete når han/hun vokser opp. Kanskje vi får en T-Bag i vente? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det der er bare ekkelt. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det er da ett fritt land selvom incest ikke er lov.. Du kan gjøre hva du vil for degselv, men når det skader ett annet individ så er grensen nådd.. Det er jo fordi du påfører noen andre en skavanke de vil leve med resten av livet, uten å engang ha blitt født først.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 -Men nå får ikke lengre John (61) og hans datter Jenny (39) lov til å ha sex. En setning man aldri skulle tro man fikk høre. Herregud! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 -Men nå får ikke lengre John (61) og hans datter Jenny (39) lov til å ha sex. En setning man aldri skulle tro man fikk høre. Herregud! Hahah, hvem skal kontrollere det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå