theboss22 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/08/531906.html John Deaves (61), og hans datter Jenny (39) har en ni måneder gammel datter sammen. Nå har de fått en betinget dom på tre år for incest, og et forbud mot ha sex med hverandre. Paret blir overvåket av de rette myndigheter Hva syns dere på forumet om dette? Selv syns jeg bare det er helt totalt kvalmt og at både far og datter mangler en liten del i sin hjerne. Lurer ille på hva dere mener? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 det finnes helt klart mange rare mennesker rundt om i verden, og de er blant de. makan til å være hjernedød Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er kvalmt, men det er fortsatt et fritt land. De kan gjøre hva de vil, vi må bare vise respekt for deres handling. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Aiaiai...sykt! lite deilig *tenke seg mamma og meg...* Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei, det er vel ulovlig med incest. De ble jo domt for de 2 tilfellene da de fikk barn. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Syke syke verden vi lever i. Carry on. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Det er kvalmt, men det er fortsatt et fritt land. De kan gjøre hva de vil, vi må bare vise respekt for deres handling. Dette er jo incest. IKKE LOV. hjelper ikke hvor fritt det landet der er da!.. hehe Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er jo for gale at dei gjekk so langt som å få ein unge i lag. Når dei biologiske banda er so nære, er sjansen stor for at barnet er utviklingshemma, og det vil truleg slite seinare i livet når til dømes medelevar på skulen får nyss om familieforholdet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er kvalmt, men det er fortsatt et fritt land. De kan gjøre hva de vil, vi må bare vise respekt for deres handling. Dette er jo incest. IKKE LOV. hjelper ikke hvor fritt det landet der er da!.. hehe incest eller ei, det bør de få lov til. Eller er det faen meg et ikke fritt land. Jeg ville ha reagert hvis ene var under 20år, men det er ikke det med dem. Så hvem bryr? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 At de er i lag er noe som vi kan egentlig ikke bedømme, vi vet ikke omstendigheter, ja det er jo GALT ifølge samfunnsreglene vi har, men vi kjenner ikke til situasjonen. Men at de skal ha BARN sammen, da burde begge fått en kule i panna, fordi dette kan ikke bare føre til at barnet blir utviklingshemmet som Kalvegodt nevnte, i tillegg til mobbing, men også at livet til den ungen blir nok ganske så ødelagt. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Da jeg og madamen var i egypt var vi i en beduinleir hvor de snakket med henda fordi 70% av beduinene var døvstumme. Det var et visstnok et resultat av 40 generasjoners innavl. 40 generasjoner er lenge, men skjønner godt at det skal være straffbart. i tillegg til risikoen for defekter blir jo ungen tidenes mobbeoffer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Da jeg og madamen var i egypt var vi i en beduinleir hvor de snakket med henda fordi 70% av beduinene var døvstumme. Det var et visstnok et resultat av 40 generasjoners innavl. 40 generasjoner er lenge, men skjønner godt at det skal være straffbart. i tillegg til risikoen for defekter blir jo ungen tidenes mobbeoffer. Vel... For det første, det heter ikke døvstumme! Men døve. For det andre jeg tviler at det stemmer, for jeg har nokså oversikt over sånt i verden. Kan du komme med link(bevis)? Lenke til kommentar
dabih Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Da jeg og madamen var i egypt var vi i en beduinleir hvor de snakket med henda fordi 70% av beduinene var døvstumme. Det var et visstnok et resultat av 40 generasjoners innavl. 40 generasjoner er lenge, men skjønner godt at det skal være straffbart. i tillegg til risikoen for defekter blir jo ungen tidenes mobbeoffer. Vi er alle på planeten produkter av innavl. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 At dem virkelig kan ønske sitt eget barn så ille. Var ikke nok med at det første barnet dems døde av hjertesvikt nei, her skal enda et barn lide for dems syke kvalmende ønsker. Provoserende egoistisk! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) heslig, stakkars det nyfødte barnet. dette beviser vel at idioti er arvelig Endret 10. april 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Synes det er helt greit egentlig (bryr meg virkelig ikke) så lenge de ikke lar forholdet gå ut over noen andre. (Les: et barn!!) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 De er tydeligvis ikke i besittelse av intelligens. For min del kan de egentlig pule så mye dem vil, men at de får barn sammen er utilgivelig. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er helt absurd! Sååå mange fisk det er i havet, ja så velger hu faren sin liksom.. Og ikke minst at han velger dattera si! Det må være noe seriøst galt med vannet i huset deres.. ÆSJ! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dette er jo bare sykt. Bestefar og far, mor og søster. Dette blir helt idiotisk. Ikke bare blir ungen mobbet, men hele livet til ungen vil bli ødelagt. Forundrer meg ikke om ungen får 14 tær, 3 øyne og 14 fingre. Det må jo være et eller annet feil med dem. Nå har jeg virkelig ikke satt meg så veldig inn i dette, men hvor er moren til jenta som giftet seg med faren? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Det er kvalmt, men det er fortsatt et fritt land. De kan gjøre hva de vil, vi må bare vise respekt for deres handling. Dette er jo incest. IKKE LOV. hjelper ikke hvor fritt det landet der er da!.. hehe incest eller ei, det bør de få lov til. Eller er det faen meg et ikke fritt land. Jeg ville ha reagert hvis ene var under 20år, men det er ikke det med dem. Så hvem bryr? Fritt og fritt. Hvor vidt er det respektert? de blir overvåket, å de blir fengslet. Syns det hele blir feil, la de knulle og kose, men vet ikke.. Blir liksom litt feil om barna får skader av det. Det skader ikke meg eller deg om han har seg med dattera si. Melisma, hadde de fått velge, hadde de vel valgt å forelske seg i noen andre, men dessverre, som vi vet, kan man ikke styre følelser. Endret 10. april 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå