Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Far og datter fikk barn

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/08/531906.html

John Deaves (61), og hans datter Jenny (39) har en ni måneder gammel datter sammen.

Nå har de fått en betinget dom på tre år for incest, og et forbud mot ha sex med hverandre. Paret blir overvåket av de rette myndigheter

Hva syns dere på forumet om dette?

Selv syns jeg bare det er helt totalt kvalmt og at både far og datter mangler en liten del i sin hjerne.

Lurer ille på hva dere mener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kvalmt, men det er fortsatt et fritt land. De kan gjøre hva de vil, vi må bare vise respekt for deres handling.

Dette er jo incest. IKKE LOV. hjelper ikke hvor fritt det landet der er da!.. hehe

incest eller ei, det bør de få lov til. Eller er det faen meg et ikke fritt land. Jeg ville ha reagert hvis ene var under 20år, men det er ikke det med dem. Så hvem bryr?

Lenke til kommentar

At de er i lag er noe som vi kan egentlig ikke bedømme, vi vet ikke omstendigheter, ja det er jo GALT ifølge samfunnsreglene vi har, men vi kjenner ikke til situasjonen.

Men at de skal ha BARN sammen, da burde begge fått en kule i panna, fordi dette kan ikke bare føre til at barnet blir utviklingshemmet som Kalvegodt nevnte, i tillegg til mobbing, men også at livet til den ungen blir nok ganske så ødelagt.

Lenke til kommentar

Da jeg og madamen var i egypt var vi i en beduinleir hvor de snakket med henda fordi 70% av beduinene var døvstumme. Det var et visstnok et resultat av 40 generasjoners innavl.

40 generasjoner er lenge, men skjønner godt at det skal være straffbart.

i tillegg til risikoen for defekter blir jo ungen tidenes mobbeoffer.

Lenke til kommentar
Da jeg og madamen var i egypt var vi i en beduinleir hvor de snakket med henda fordi 70% av beduinene var døvstumme. Det var et visstnok et resultat av 40 generasjoners innavl.

Vel... For det første, det heter ikke døvstumme! Men døve.

For det andre jeg tviler at det stemmer, for jeg har nokså oversikt over sånt i verden. Kan du komme med link(bevis)?

Lenke til kommentar

Vi er alle på planeten produkter av innavl.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

De er tydeligvis ikke i besittelse av intelligens. For min del kan de egentlig pule så mye dem vil, men at de får barn sammen er utilgivelig.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare sykt. Bestefar og far, mor og søster. Dette blir helt idiotisk. Ikke bare blir ungen mobbet, men hele livet til ungen vil bli ødelagt. Forundrer meg ikke om ungen får 14 tær, 3 øyne og 14 fingre. Det må jo være et eller annet feil med dem. Nå har jeg virkelig ikke satt meg så veldig inn i dette, men hvor er moren til jenta som giftet seg med faren?

Lenke til kommentar
Det er kvalmt, men det er fortsatt et fritt land. De kan gjøre hva de vil, vi må bare vise respekt for deres handling.

Dette er jo incest. IKKE LOV. hjelper ikke hvor fritt det landet der er da!.. hehe

incest eller ei, det bør de få lov til. Eller er det faen meg et ikke fritt land. Jeg ville ha reagert hvis ene var under 20år, men det er ikke det med dem. Så hvem bryr?

Fritt og fritt. Hvor vidt er det respektert? de blir overvåket, å de blir fengslet.

Syns det hele blir feil, la de knulle og kose, men vet ikke.. Blir liksom litt feil om barna får skader av det.

Det skader ikke meg eller deg om han har seg med dattera si.

Melisma, hadde de fått velge, hadde de vel valgt å forelske seg i noen andre, men dessverre, som vi vet, kan man ikke styre følelser.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...