morbid2 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann, da har jeg omsider bestemt meg for å gå til innkjøp av ny maskin. Den skal først og fremst benyttes til grafisk arbeid og 3d. Spill går det heller lite av. Etter mye frem og tilbake har jeg kommet frem til følgende oppsett: Min handlevogn Hva tror dere om dette oppsettet? Budsjettet ligger på 10-12000 kr hadde jeg tenkt. Dell lcd 20"-skjerm har jeg fra før. Ting skal forhåpentligvis være kompatibelt med hverandre her. Ellers har jeg lagt vekt på en stillegående maskin. Jeg er grådig lei av støy fra min eksisterende maskin. Den står i den lille stua mi og kan være en sann plage. Ellers har jeg sikkert glemt noe tilbehør her, så hva bør jeg kjøpe i tillegg av diverse kabler og kjølepasta etc? Jeg overlater selve byggingen til en kompis, så da skjønner dere sikkert hvor landet ligger for mitt vedkommende Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 vil ikke anbefale deg Creative lydkort pga elendig driversupport. og er usikker på psu'en har du lest testen her på hardware? husker ikke hvordan den gjorde det, orker ikke søke det fram ellers ser oppsettet veldig bra ut Lenke til kommentar
morbid2 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Hei takk for raskt svar. Den psu'n ble valgt etter å ha lest denne artikkelen: Chill Innovation Ellers koster det meg ikke mye å fjerne lydkortet. Mulig jeg ikke trenger noe lydkort. Kjører riktignok lyden via stereoanlegget i stua etc, så lydkort ble valgt først og fremst for å få renere mp3-filer... Bare å droppe ekstra lydkort eller har du noe godt alternativ i samme prisleie? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) ok, det ser jo bra ut, må ha forvekslet den med en annen tror du kan droppe det, helt kurrant lyd på det integrerte hvis det er den "fantastiske" Crystalizer'en du mente skulle bedre kvaliteten på mp3'ene dine er ikke det tilfellet, den greia der er ikke verdt bytene koden er skrevet i engang Endret 9. april 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
morbid2 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Okay, da fjerner jeg lydkortet i første omgang! Endret 9. april 2008 av morbid2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå