BillyJoe Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, Jeg trenger en trådløs router som har USB port for tilkobling av printer. Har en Asus wl-500gx fra før som jeg ikke får til å virke på full speed. Vanskelig å se ut fra spec'en på diverse nettbutikker om routerne har USB-port. Noen som har et forslag? Har ikke behov for noe spesielt, ingen gaming eller noe slikt. Har 3 PC-er på kabel, 3 på trådløs, og en printer som skal deles. .11g er godt nok. Takker for svar. mvh, B Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg skjønner ikke problemet med å ha printeren tilkoblet en maskin jeg. Man kan da likevel dele skriveren igjennom hjemmenettet. Men alle maskinene trenger selvsagt å ha installert drivere til printeren. Lenke til kommentar
BillyJoe Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Jeg skjønner ikke problemet med å ha printeren tilkoblet en maskin jeg. Man kan da likevel dele skriveren igjennom hjemmenettet. Men alle maskinene trenger selvsagt å ha installert drivere til printeren. Tja, at PC-en med printer tilkoblet må stå på, og at printer må stå i umiddelbar nærhet av denne PC-en er vel to grunner til å plugge printeren i routeren. Det er ihvertfall min vurdering at dette fungerer glimrende, med unntak av at Asus routeren jeg har nå ikke klarer å takle bredbånd i særlig stor grad. Antagelig alltid vært noe feil med den. Ønsker mao å beholde oppsettet, men prøve en annen router som vil gi meg overføringshastighet opp mot det jeg betaler for. Sliter som sagt i første melding med å finne alternativer. Router med USB, anyone? mvh , B Lenke til kommentar
pstub Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Mistenker at det ikke er aktuelt å bytte printeren? Det finns jo nå SVÆRT prisgunstige printere med LAN-port som du kan koble rett i routeren. Har selv denne løsningen og er STOR-FORNØYD! Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Forsøkt å kjøre DD-WRT firmvare på Asusen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå