scHe! Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 mircen min funker ikke enesta som kommer opp er *** Looking up your hostname *** Checking Ident *** Couldn't look up your hostname hvorfor? hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hva slags internett har du? ISP? Lenke til kommentar
scHe! Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 jeg har 730k aDsl fra nextgentel! 8) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 *** Couldn't look up your hostname Vent 20-30 sekunder, så kobler den seg på. Det er sånn på nesten alle NGT linjer. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hvis du har ngt linje så kan du åpne en port i routeren, da kommer du inn på IRC med en gang. for nermere informasjon kan du kikke på denne sida: http://home.no.net/odinx/ngt/netopia/irc.htm håper du skjønner det, det er litt vanskelig, men du får det nok til Lenke til kommentar
scHe! Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 :smile: :smile: TAKK ALT HAR ORDNA SEG! :smile: :smile: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er vel firewallen som er problemet, er det ikke? Fikk samme "problemet" med at det tok/tar lang tid å koble seg opp på mIRC. Har Belkin router. Noen som vet om noen guider for Belkin routere? Har lett etter det på Google og Belkin.com, men klarer ikke å finne noen forståelige guider til å åpne porter. Setter pris på all hjelp. Mvh Kim A. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 *** Couldn't look up your hostname Vent 20-30 sekunder, så kobler den seg på. Det er sånn på nesten alle NGT linjer. En enkel innstilling på ADSL modemet, så er problemet vekke. Hos meg tar det null tid å logge på. Lenke til kommentar
scHe! Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hvordan tar jeg å innstillr modemet???? Lenke til kommentar
andgob Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvordan tar jeg å innstillr modemet???? gjør som jeg sa litt tidligere i denne topicen. men du må ha nextgentel da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå