tåa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Så at de solgte det på Microplex. Alle anbefaler jo MouseSkatez, men det er jo relativt lite teflon man får for 90,- kr. En boks med 400 ml glispray burde derimot vare en stund. :wink: Men hvis den ikke gjør noen særlig forbedring hjelper det ikke om den så varer til flygende biler er en selvsagt del av bybildet. Så: Er SpeedFix bra? Lenke til kommentar
fanti Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 har ikke sett noen som har brukt det enda... kanskje gamer.no burde teste det snart ? jeg kommer ikke til å spraye no glatt gugge på matta mi hvertfall.. Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg å mener at gamer burde teste den sprayen... muse matta mi kunne vært glattere så jeg lurer oxo på om den er bra, med tefloteipen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 En test kommer naturligvis. :-) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Oi! Trodde denne tråden var glemt for alltid. Venter på testen. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ocshoot.no har testet sprayen. ville gått for den hvis jeg ikke hadde harr ballmus. http://www.ocshoot.no/speedpad2.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå