Glasgrekar Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Har et lite "problem". Kjører Windows ME. Snarveiene nede på tittellinjen er vekke. De ved siden av startknappen. Når jeg tar omstart på maskinen kommer de tilbake, men neste gang jeg slår på maskinen er de vekke igjen. Noen med tips og råd her? :?: Lenke til kommentar
extreme Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Har ikke ME, men i XP kan du slå de av og på. I ME så blir det vel noe sånnt som: start -> instilliger -> alternativer, så finner du nok noe der! Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Snarveiene heter Quicklaunch/Hutigmeny. Hvis du høyre-klikker på tittel-linjen kan du velge egenskaper. Der har du valg som: Autohide, Stay on top etc. Skru av autohide, skru på stay on top og evnt. quicklaunch enabled. Håper dette hjelper! [ Denne Melding var redigert av: Sliver på 2002-01-11 08:15 ] [ Denne Melding var redigert av: Sliver på 2002-01-11 08:16 ] Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 WINME? Fysj. Hvis du må holde deg vekke fra 2k/xp (som meg) er 98SE MYE bedre enn ME. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå