Gå til innhold

Ny side.. forslag?

Anbefalte innlegg

Har laget ny side. Er ikke noe annet en en slags skisse. Vet at det nederste bildet er litt skevt men gidder ikke fikse nå, har forandret bagrunnen til mørk grå, men har ikke uploadet.

Har dere noen forslag til siden? (Ikke alt for avansert, siden jeg ikke er så erfaren) :)

Edit: Se heller nederste nye siden lenger nede

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skift font på meny og hovedting! Får krampe av Times New...

Untitled Document...

Man ser ikke om subene i menyen har subber, på en måte, noe som gjerne fører til at man trykker der man ikke skal trykke, hvis du skjønner... Det går vel ikke an å sette inn en pil eller noe?

Hva med å tegne et litt stort GIF-bakgrunnsbilde som har nesten samme farge som bakgrunn? Mener et 2-fargers bilde, mulig med antialiasing, men to hovedfarger, som kan gå i repeat og dekker ca 3/4 av skjermen. Slike bilder tar ikke så veldig stor plass og kan være bra. Da blir det liksom ikke så "tomt".

Lenke til kommentar

det med times roman og tittelen var en glipp, skyndet meg vel litt for mye :)

Det er faktisk noen piler der til subbene, men de er svart :) Det skal fikses og det med bagrunnen var ikke så dumt heller, men som sagt skifet jeg bakgrunnen til en mørkere farge og da så det bedre ut.

Som du ser så er siden i startfasen (laget den i dag) så jeg mottar all kritikk/tips med stor glede.

Ombestemte meg ang. 1 post. Bare fyr på med avanserte greier, må vel lære det en eller annen gang. :)

Lenke til kommentar

God start!

"Info" teksten din boer vaere enten Arial eller Verdana. Kanskje Tahoma. (Tahoma=Verdana, bare med mindre letterspacing).

Meny hovedtekstene (Hoved, Spill, Annet og Admin.. + der det staar "INFO" og de andre hvor du har brukt samme font,) boer vaere uten antialias! Tar jeg ikke feil er det pixel fonts, og de ser mye bedre uten antialias.

Ellers en god start! :wink:

btw: jeg synes det virket litt som om "INFO" headeren var litt u-aligned i forhold til resten...

Mvh,

Joachim

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har fikset en del på siden. Egentlig laget ny. Har ikke fått gjort så mye siden jeg har vært på ferie, så det er fortsatt bare designet jeg har laget. I løpet av de neste dagene skal nok siden få litt mer innhold.

Bare kom med masse kritikk (og noe positivt :) )

Siden finner dere her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...