TCi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, jeg er redaktør og webmaster på Wii-fan.net, og ser etter noen som er dreven i Drupal og er interesset i å være med å bygge opp neste versjon av siden. Designet har jeg laget så og si ferdig, og en liste over ønsker er notert ned. Altså er det å få Drupal implementert i det nye designet som er målet. Vi har bestemt oss for å prøve oss på Drupal grunnet integrasjon med vår partner multigamer.no, men det er litt startvansker. Derfor ønsker jeg en som kunne være med å få siden oppe og kjøre. Og eventuelt være med å utvikle den videre. Jeg har spurt på siden, men jeg tror/håper responsen er bedre her. Da siden er ikke-kommersiell er det en frivillig jeg er ute etter. Først og fremst er jeg ute etter noen som kunne tenke seg å være med på siden, og lage et solid tilbud for Wii-fans i Norge. Grunnlaget er der, nå må vi prøve å ta det videre. Wii-fan har begynt å få en del lesere, men det er nå på tide å få til en bedre og kraftigere side. Selv ønsker jeg å heller fokusere på det redaksjonelle, da det til tider er hektisk å både være webmaster og redaktør. Det hadde vært kjekt om noen skulle være interessert. Det skal bli brukt Drupal 6.1 som utgangspunkt. Om det er noe annet du lurer på, nøl ikke med å spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå