Vinojan Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann! jeg har nå fortiden koss porta pro som er sendt inn til reparasjone. men har gått lei av kossen. vurderer derfor en ny headsett. har sett litt på; akg k414p ( er det samme som k26)? sennheiser px200 eller noe annet dere kan anbefale innen for denne klassen. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann! jeg har nå fortiden koss porta pro som er sendt inn til reparasjone. men har gått lei av kossen. vurderer derfor en ny headsett. har sett litt på; akg k414p ( er det samme som k26)? sennheiser px200 eller noe annet dere kan anbefale innen for denne klassen. Så du ser etter lukkede hodetelefoner? De er litt bredere en porta pro da så du vet d. Men lukkede hodetelefoner fra 0-500 ville jeg ha sett litt på akg k 518 dj skal være veldig bra, men komforten er ikke noe og rope hurra for Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Tja.. lukket... merker jeg noe på lydkvaliteten på lukket ? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tja.. lukket... merker jeg noe på lydkvaliteten på lukket ? Lukkede hodetelefoner er laget for at det skal bli stilt rundt deg når du tar dem på og at folk rundt deg slipper og høre på musikken din, men er ganske usikker på det der med lyden ta og søk det opp litt rundt omkring på forumet eller bare vent til headfi guruene kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå