Birkin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Isåfall, vet du at den extra Blu-ray discen ikke er region locked? Og hvor bestilte du det hen? Kredittkortet mitt ser ikke ut til å funke på Gamestop.com. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Som du sier, tar ikke sjangsen på at extradiscen har regionsperre. Venter på at den dukker opp i europeisk utgave. Da blir det bestilling sporenstreks. Endret 9. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Var det jeg også tenkte, men sånn ståa er nå, er det liten sjangs for at Europa i det hele tatt for en Limited/Collector's Edition. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror dere det vil bli umulig å få tak i i butikken på release? Om man står utenfor å venter en time halvannen mener jeg ... Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Hvilken butikk er det du tenker på? Jeg kan ikke se for meg noen butikk i nærheten av der jeg bor hvor en Limited Edition kommer til å sluppet ut, HVIS det i hele tatt kommer en europisk release. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tenker mer på den vanlige versjonen jeg da. I en butikk som elkjøp eller lefdal feks. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Sjansen er jo selvfølgelig der, både at du kan få tak i det eller at det er utsolgt. Bedre å "play it safe" og forhåndsbestille det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sant nok, er bare så lite foretaksom for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå