2ball_ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) elevator.. sikkert rukt så jeg prøver i gjenn.. hektor er ikke et ord så jeg prøver igjenn.. biletor. biletør på et engelsk tastatur. er sikkert ikke gjyldig så jeg prøver igjenn.. kuktor.. kalle kompisen din for en k*k veldig fort.. har ruk alle mulighetene jeg fortjener så mtovillig prøver jeg ikke igjenn.. /\ edit: la meke til at jeg rukte 2 pungtum, ikke 3, men 2 pungtum, istden for kolon: || edit2: /`\ >>>>(~ ^) >>>>(><) edit: gud så gøy jeg har det.. edit4: lagde en pil etter ":", men den le vist litt handy cappa..:s ~~ Endret 28. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Hahaha var du drita i natt eller? Funnaaaaaay!! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Godt forsøk 2 ball(s)! Questor? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Eksaminator. Endret 29. mai 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 tormentor annhilator tissetor superkontor Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Det er jo tydelig at vi ikke kommer så stort lenger.. alle ordene går igjen og igjen.. tror kanskje vi har nådd de fleste dagligdagse ordene som blir brukt! Endret 3. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Generator Terminator Regulator Sherminator Senator Stabilisator Separator Motor Rullator Innhalator Rotor Zetor Traktor Stor Vibrator Katalysator Konspirator Konservator Radiator Integrator Invitator Kommunikator Multiplikator Det jeg kom på i farten. Har ikke lest hele tråden, så kan hende det er brukt fra før Endret 4. juni 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå