ekwathne Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal selge skjermen min for å kjøpe en ny og større. Hvor mye kan jeg ta betalt for en Samsung SyncMaster 205BW? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal selge skjermen min for å kjøpe en ny og større. Hvor mye kan jeg ta betalt for en Samsung SyncMaster 205BW? Hvor lenge siden kjøpte du den? her du kvittering på den? Elektronikk faller veldig fort i pris så jeg ville ikke satset på mer enn 700-1000kr. Hvis du har kvittering har du kanskje en kjøper allerede. Send meg pm Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Skjermen er kjøpt 10.07.2007 på Amentio.no. Har ikke kvitering annet enn det står på Amentio at den er kjøpt. Tenker jeg skal legge den ut på Qxl så lurer på hvilken pris jeg har mulighet for å få. Endret 9. april 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tja, kan være at du ikke får solgt den for det engang. Ikke for å være negativ, men kan være du ikke får solgt den i det hele tatt, er jo ikke 20-tommere som er det store på markedet. Men jeg tror det er en idé å legge den ut på Qxl og kanskje sette i gang en auksjon eller noe? Lykke til :!: Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Skjermen er kjøpt 10.07.2007 på Amentio.no. Har ikke kvitering annet enn det står på Amentio at den er kjøpt. Tenker jeg skal legge den ut på Qxl så lurer på hvilken pris jeg har mulighet for å få. Men hvis du bestemmer deg fort så har du en kjøper. Jeg gir deg 850kr for den i dag. Edit: Leif Endret 10. april 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Selger den mest sansynlig på Qxl. Men kan gi deg en lyd når den blir lagt ut. Ellers andre kommentarer til prisen? Endret 10. april 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Selger den mest sansynlig på Qxl. Men kan gi deg en lyd når den blir lagt ut. Ellers andre kommentarer til prisen? Den er god Legger inn bud på den. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Selger den mest sansynlig på Qxl. Men kan gi deg en lyd når den blir lagt ut. Ellers andre kommentarer til prisen? Den er god Legger inn bud på den. Men skal du legge den ut eller? eller har du gjort det? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Har ikke lagt den ut enda. Blir sansynligvis lagt ut på Qxl i slutten av måneden. Du skal få pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå