KONGEN17 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 tastature virker men de kommer helt feil bokstaver og når eg sko reinstalera pcen så funkte ingen av tastene har prøvd me forsjelige tastaturer. hva kan være feilen ?? har et Gigabyte hoved og en north strømforsyning så brøker helt for jævligt, er ikke helt sikker på at d er strømforsyningen så bråker men eg tror de. takk for svar må eg kjøpa nytt hoved kort og strømforsyning ?? Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kanksje tastaturet som er ødelagt Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Kanksje tastaturet som er ødelagt har testa d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du har antakeligvis installert med Dvorak-oppsett på tastaturet under installen av XP/Vista. http://en.wikipedia.org/wiki/Image:KB_Unit...ates_Dvorak.svg Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Du har antakeligvis installert med Dvorak-oppsett på tastaturet under installen av XP/Vista. http://en.wikipedia.org/wiki/Image:KB_Unit...ates_Dvorak.svg hmm testa litt ut og fant ut at d ikke va d siden når eg trykke på backspace så komme Ø og omvent så slette eg tasten, dritt pc Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så du har norskt tastatur oppsett? Har pcen noen gang vært koblet til internett? Kan hende det har lagt seg inn noe som tuller med tastene. Reinstaller Windows. Eller kjør spyware, virus, hi-jack this test. Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Så du har norskt tastatur oppsett? Har pcen noen gang vært koblet til internett? Kan hende det har lagt seg inn noe som tuller med tastene. Reinstaller Windows. Eller kjør spyware, virus, hi-jack this test. ja pcen har vært koblet til internett har avast virus program men ikke branmur. vett du om noen bra virus programmer ? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 AVG Free er bra. Men let også etter spyware. Er en helt katagori for dette.Antivirusprogrammer og datasikkerhet Menne. Er du sikker på at du ikke bare har feil oppsett? Kontrollpanel -> Regionale instillinger -> Tastatur Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) AVG Free er bra. Men let også etter spyware. Er en helt katagori for dette.Antivirusprogrammer og datasikkerhet Menne. Er du sikker på at du ikke bare har feil oppsett? Kontrollpanel -> Regionale instillinger -> Tastatur vett ikke hva d er nå siden pcen starter ikke opp lengre kommer lys på i 1 sec og s slår den seg av va ikke så våken når eg prøvde å slå p pcen og den starter helt valigt opp d er bare tastaTURE. så ikke fugerer med d rette bokstavene kan d være en feil på hovedkorte ? Endret 10. april 2008 av KONGEN17 Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tror hovedkortet ditt røk Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Tror hovedkortet ditt røk hehe jaja nå gidder eg ikke mere s eg bestiller et nytt hoved kort i dag Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 nå har eg bestilt et hoved korte fra netshop for håpa at d va d som var feilen Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) jaja Endret 11. april 2008 av KONGEN17 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Iogmed du sier du ikke får brukt tastaturet når du skal reinstallere, vil jeg tro det er en bios instilling du må forandre på. Sjekk i bios og finn noe som heter "USB Legacy support" og skru den på. Prøv og å putte (usb)tastaturet i en annen port. Mye du burde prøve ut før du går å kjøper deg nytt hovedkort! Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Iogmed du sier du ikke får brukt tastaturet når du skal reinstallere, vil jeg tro det er en bios instilling du må forandre på. Sjekk i bios og finn noe som heter "USB Legacy support" og skru den på. Prøv og å putte (usb)tastaturet i en annen port. Mye du burde prøve ut før du går å kjøper deg nytt hovedkort! har bare en ting å si DOH!!!!!!!!! får prøve d ut når eg komme hjem Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) d var hoved korte som var ødelagt har fått meg et nytt hoved kort og alt funke fint pcen min nå ikke så mye rot i den eller Endret 15. april 2008 av KONGEN17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 jeg trooor jeg ser rambrikkene Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 jeg trooor jeg ser rambrikkene hehe ser d at d er 3 ??? :!: :!: skal få meg nye Strømforsyning så d blir litt "mindre" rot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå