dymoletratag Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis man har ganske sterkt papir kan man jo være både bak og fremtørker da, en hånd forran og en bak og holder papiret sånn at det går inn i sprekken, også drar man fram og tilbake^^Prøves på eget ansvar, har ikke prøvd dette selv^^ Skal prøves og fotodukomenteres (hard sensur er selvsagt) neste gang jeg kjenner bæsjen trøkke! Har tilfeldigvis en rull "industri-dopapir" i kottet! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noe som er imot alle regler under tørking er å bruke noe form for håndkle/klut. Fy! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hånda er heller ikke lov. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Enig med n4w, kraftig brudd på retningslinjene for rumpetørking. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hånda er heller ikke lov. Nei man må bruke tungen. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bruk dassbørsten. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du har vel hørt vitsen om svensken som hadde begynt å bruke dassbørste, men han slutta for han likte papir bedre. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det ikke en film med Sylvester Stalone der dem bruker skjell istedet for papir? En sånn fremtidsfilm der han blir fryst ned eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Demolition man=) Sylvester Stallone og Wesley Snipes Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er selv en baktørker, og en bretter. Dopapiret må brettes nøye, og med tellekanter. Har egentlig aldri tenkt over fremovertørking som en sivilisert metode..! :R Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har heller aldri sett på fremtørking som noe moderne mennesker driver med, mer enn sånn huleboer-metode. Men denne tråden har virkelig opplyst meg. Er på nippet til å prøve fremtørking selv. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noe som er imot alle regler under tørking er å bruke noe form for håndkle/klut. Fy! Nja, har prøvd en forfriskende fuktig klut etter å ha tørket med papir først. Det kan anbefales!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg står i utforposisjon, også kjent som hockeyposisjon, når jeg tørker meg. Kan ikke tenke meg noe mer klønete enn å fortsatt sitte på ringen mens man tørker, kanskje med unntak hvis man har diare og rett og slett MÅ sitte EDIT: bruker baktørkermetoden, FRA ballene og opp mot ryggen. Også hindrer jeg alltid backsplash ved å legge papir i skåla før jeg driter. Pissvann oppi fisern er skikkelig udigg Endret 28. april 2008 av kverna Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jepp, "Water splashback" som Kristoffer Schau så pent kallte det på XLTV må unngås for enhver pris! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noe som er imot alle regler under tørking er å bruke noe form for håndkle/klut. Fy! Nja, har prøvd en forfriskende fuktig klut etter å ha tørket med papir først. Det kan anbefales!! Nei! Fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå