dymoletratag Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 baktørker om jeg står Hæ..? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er flere innlegg om stående baktørking tidligere i emnet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen som kan forklare hva som er baktørking og motsatt? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vet du ikke forskjell er du en skam. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hehe, ikke sånn ment da. Men... Baktørking, begynner man foran eller bak da? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Alle metoder er godt beskrevet i denne tråden. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Det her ser jeg i prinsippet på som spam, men kan forklare. Det er er fire grunnleggende former for tørking. 1, hånden inn fra forsiden og tørke mot ballene. 2, Hånden fra baksiden og tørke fra ballene. 3. Hånden inn fra forsiden og tørke fra ballene. 4, hånden fra baksiden og tørke mot ballene. Vi har også diverse varianter av disse igjen, som stående baktørking. EDIT: Skrivefeil. EDIT: Kan se ut som om jeg har postet to poster etter hverandre, men er fjernet en post mellom mine. Endret 24. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Begge veier. Men hvor mange ser på papiret? Er jo vanskelig å vite når man er rein i rævva hvis ikke? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Å se på papiret etter tørk er en nødvendighet. Ikke så digg med bæsj i fisern hvis dama er på besøk (eller egentlig uansett). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis man har ganske sterkt papir kan man jo være både bak og fremtørker da, en hånd forran og en bak og holder papiret sånn at det går inn i sprekken, også drar man fram og tilbake^^ Prøves på eget ansvar, har ikke prøvd dette selv^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Å se på papiret etter tørk er en nødvendighet. Ikke så digg med bæsj i fisern hvis dama er på besøk (eller egentlig uansett). Så klart, ville du gått med brunebusemenn i nesa når du skulle kysse damen? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hygiene er en viktig sak. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Crunchere? Der høres ganske tvilsomt ut spør du meg... Foldere tar jeg. Det er snakk om flere tørk på samme papir sant? Er du en folder så varer kanskje rullen lenger, men jeg er en cruncher og føler det river bedre. synes det blir litt for puslete med flatt ark. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Enig. Er flittig bruker av begge teknikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Crunchere? Der høres ganske tvilsomt ut spør du meg... Foldere tar jeg. Det er snakk om flere tørk på samme papir sant? Er du en folder så varer kanskje rullen lenger, men jeg er en cruncher og føler det river bedre. synes det blir litt for puslete med flatt ark. Med krølling får man definitivt mer friksjon og får med seg mye mer, i forhold til bretting. Med krølling derimot får man bare gjenbrukt papiret ca to ganger pr. tørk (vanskelig å brette flere ganger), i motsetning til sistnevnte der det er mulig å brette mange flere ganger (alt etter hvor tynt lag mellom brette-lagene man er konfortabel med). Edit: Når jeg tenker meg om. Bretting fører vel til at man i mye større grad bare smører det utover, istedet for å absorbere opp i papiret ? Endret 24. april 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Papir i skåla er et evig godt triks alle vi erfarne tørkere benytter oss av Ja, det er et godt triks når første brigade kommer ned, men når andre brigade kommer, da er jeg like langt igjen Hadde vært kjekt med en do som det var en slags gelé nedi, ikke vann, man hadde sluppet backsplash, og det hadde vært litt fancy å se på Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Crunchere? Der høres ganske tvilsomt ut spør du meg... Foldere tar jeg. Det er snakk om flere tørk på samme papir sant? Er du en folder så varer kanskje rullen lenger, men jeg er en cruncher og føler det river bedre. synes det blir litt for puslete med flatt ark. Med krølling får man definitivt mer friksjon og får med seg mye mer, i forhold til bretting. Med krølling derimot får man bare gjenbrukt papiret ca to ganger pr. tørk (vanskelig å brette flere ganger), i motsetning til sistnevnte der det er mulig å brette mange flere ganger (alt etter hvor tynt lag mellom brette-lagene man er konfortabel med). Edit: Når jeg tenker meg om. Bretting fører vel til at man i mye større grad bare smører det utover, istedet for å absorbere opp i papiret ? Nå har jeg aldri brukt papiret på flere sider, er det vanlig? ser for meg at man får det på fingra og det er jo ikke så lekkert. er egentlig lenge klar over at jeg bruker mye driterull, men har ikke klart å komme fram til grunnen på egenhånd =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå