Leeroymonster Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 jeg kjenner til "crunchere" og "foldere", men en ruller må jo vaere noe nytt =) blir det ikke grisete? Foldere? Da tror jeg vi begynner å nærme oss min teknikk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Syntes vi skal ha sånn tåalet som spruter oss i baken jeg. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Å bli vaska i rumpa etter hver tur hadde vært heaven. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kjenne en høytrykkstråle bli spruta opp i baken til det kom ut av munnen din! :!: Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tørker litt begge veier, men mest bakover. Ser på papiret og bretter det for å se hvor mye jobb som gjenstår. Avslutter med vann på papiret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tørker litt begge veier, men mest bakover. Ser på papiret og bretter det for å se hvor mye jobb som gjenstår. Avslutter med vann på papiret. Det trikset med vann har jeg aldri prøvd før, eller hørt om for den saks skyld. Det skal testes neste gang! Men funker det å bruke lano og for å gjøre ekstra reint ? Eller er den delen av kroppen ømfintlig for lav ph verdi kanskje ? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dyppe papiret i do? Lite delikat Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dypper ikke i do! Ofte er man nær en vaskeservant som man kan nå fra der man sitter. Lano er vel ikke nødvendig, det bør i så fall være Lactacyd som har en mer nøytral ph-verdi. Går fint bare med vann. Også er det viktig at papiret tåler litt vann! Ikke all slags papir som gjør det... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Et av de største problemene med fukting er jo at små, våte papirbiter fester seg i rumpeskjegget og tørker seg fast. Siterer meg selv. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Yucky. Ville aldri duppet den i vann. Her snakker vi tørr komfort. Bortsett fra hvis det før et litt hardt nedslag og et spruter litt opp i rumpe hullet. Det er ekkelt. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Backsplash er jo en ubehagelig klassiker. EDIT: Skrivefeil. Endret 24. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Alle må ha opplevd den minst en gang! Ellers er de en skam for oss tørkere. Men de har flaks om de klarer å ungå det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor for å ungå backsplash kan man legge et tynn lagg med papiret i bunn av skåla.Da vil det ikke sprute og du får ikke den "forhpningen" om atdet skal sprute heller. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Papir i skåla er et evig godt triks alle vi erfarne tørkere benytter oss av Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Bruker det hver gang jeg er på do jeg. :!: Deilig lyd når det faller ned da. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lyden av papir som blir presset sammen av blytung kabel. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hehe "fallskjerm" er nok baktørker, ikke noe dritt på pungen her i gården.. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fremtørker om jeg sitter og baktørker om jeg står Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det egentlig noen damer som har svart på denne tråden? Om ikke, så er det vel på tide? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det gir seg jo selv at alle kvinner er baktørkere. Hvis noen av dem er fremtørkere vil jeg ikke høre om det. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det hadde jo vært interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå