Gå til innhold

Er du en baktørker eller fremtørker ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og en annen ting, hvordan greier du å lirke frem det skitne papiret uten å kline det utover pungen/skrukken?

Hvorfor skal man lirke det fram? Er da bare å slippe ned i dassen, driver folk her og ser på driten på papiret først eller?

Såklart! Man må da vite hvor mye arbeid som gjenstår og om man har fått med seg alt

Jeg vet hvor rassen slutter og pungen begynner, trenger da ikke slepe papiret langsetter skrukken for å gjenoppdage det for hvert eneste tørk. Jeg ville ikke kjøpt bruktbil av en som ikke ser på papiret ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Og en annen ting, hvordan greier du å lirke frem det skitne papiret uten å kline det utover pungen/skrukken?

Hvorfor skal man lirke det fram? Er da bare å slippe ned i dassen, driver folk her og ser på driten på papiret først eller?

Såklart! Man må da vite hvor mye arbeid som gjenstår og om man har fått med seg alt

Jeg vet hvor rassen slutter og pungen begynner, trenger da ikke slepe papiret langsetter skrukken for å gjenoppdage det for hvert eneste tørk. Jeg ville ikke kjøpt bruktbil av en som ikke ser på papiret ...

Nettopp! Derfor er det nok mest praktisk med baktørking hvis man skal se på papiret. Dessuten må man se på papiret for å kunne brette det og bruke det flere ganger, for oss som er miljøbevisste ;=)

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg faktisk ikke kan huske det helt. Men jeg tror jeg tar en tørklengde, ruller den sammen rundt 4 fingre, griper papiret med 4 fingre på ene siden og en tommel på andre siden. Deretter løfter jeg på skinka for ekstra tilgjengelighet, fører høyre arm med papir ned på høyre side og drar foråver mot pungen (etter at tommel er fjernet såklart). Kontrolltørk må alltid til såklart.'

Jeg har merket noe feil med det jeg skrev. Har ikke forandret noe der men her kommer feilrettingene.

Jeg løfter ganske mye på skinka faktisk, og jeg drar fortsatt mot pungen. Det som er den store feilen i min første rapport var at jeg faktisk tar kontrollsjekk på alle tørkene, og siden det er såpass stort gap mellom rumpa og skålen så kan jeg sjekke mellom fotene! På den måten at jeg ser mellom fotene og holder tørket litt ned. Er jeg den eneste? Jeg våger å anta det.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Brette brukt papir.. betyr ikke det at overflaten som beskytter dine reine fingre krymper betydelig, og blir utsatt for en stigende risiko for å gli av papiret og få avføring under neglene? Det er en risk jeg aldri ville ha vurdert å ta.

Ikke nødvendigvis. Selv så "ruller" jeg en del papir rundt hånden, og ruller på en måte møkka inn i rullen, mens rent papir kommer på utsiden. Med denne metoden vil ikke ekskrementfri overflate minske. :yes:

Lenke til kommentar
:rofl: Jeg ler for mye til og svare serøst på dette så jeg poster en beskjed om dette som kommer til og blir sletter om fem minutter.

Altså, jeg forstår ikke hva du mener å få frem med den setningen der. Noen som kan oversette?

Vet ikke jeg heller. Jeg lo så mye at jeg ikke klarte og tenke eller skrive klart :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke, illustrer?

Jeg kan prøve meg med en bedre forklaring. :p Tenk deg at du ruller noe, ikke nødvendigvis dasspapir, men hva som helst. Det er grønt på den ene siden, og rødt på den andre siden. Tenk deg at du ruller slik at grønn er på utsiden, og rød på innsiden. Når den (for anledningen) grønne siden ikke er ønskelig lenger, ruller du tilbake slik at litt av det røde kommer på utsiden. Skjønner? :p

Lenke til kommentar

Herregud! :wow: Jeg har alltid ledd litt inni meg når jeg har tenkt på hvordan det må være å tørke fremover, men at noen faktisk gjør det! Haha! Ekkelt! Og til de som ikke sjekker papiret etter tørk. Dere har nok hatt mange bremsespor, ikke lyv! :D

Fikk meg en god latter! :)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke, illustrer?

Jeg kan prøve meg med en bedre forklaring. :p Tenk deg at du ruller noe, ikke nødvendigvis dasspapir, men hva som helst. Det er grønt på den ene siden, og rødt på den andre siden. Tenk deg at du ruller slik at grønn er på utsiden, og rød på innsiden. Når den (for anledningen) grønne siden ikke er ønskelig lenger, ruller du tilbake slik at litt av det røde kommer på utsiden. Skjønner? :p

jeg kjenner til "crunchere" og "foldere", men en ruller må jo vaere noe nytt =)

blir det ikke grisete?

Lenke til kommentar

Nettopp! Derfor er det nok mest praktisk med baktørking hvis man skal se på papiret. Dessuten må man se på papiret for å kunne brette det og bruke det flere ganger, for oss som er miljøbevisste ;=)

Mye, mye lettere å se på papiret ved fremtørking. Ved baktørking er man faktisk nødt til å ta hånden ut igjen, med det skitne papiret på for å se. Ved fremtørking beveger man hånden 10 cm mot deg, og ser på papiret forbi penis i forkant av skålen mens hånden fremdeles er nede i skålen. Deretter er det bare å sleppe papiret.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...