P1ndy Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Synes det var liltt uklart med framover og bakovertørker.. Hvis vi skulle ha en poll () burde det vært MINST 4 alternativer: - Hånden bak rompen mens tørkingen foregår mot julepynten - Hånden bak rompen, tørking mot ryggen - Hånden foran, med tørking mot julepynten - Hånden foran, tørking mot ryggen (noen som klarer dette?) Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Bare jeg som leste bakTRØKKER og fremTRØKKER, altså stillinger i senga? Jeg løfter på den ene rompeballen og tørker forsiktig mot juvelene, så jeg er vel en baktørker, eller? Jeg ville heller kanskje kalle meg en "sidetørker-som-tørker-mot-ballene." Å tørke foran, mellom beina og forbi juvelene er jo bare stress? Må jo gjennom en hinderløype før du kommer fram. Endret 12. april 2008 av stizzen Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg ser for meg fremtørker-teknikken som meget komplisert. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fy fader for en morsom tråd. stizzens teknikk tok kaka. For meg er det ikke noe problem: Ekte rockere driter ikke Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg var en baktørker før, men har konvertert til fremtørking. Det er så evig mye lettere. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tror det går for baktørking her gitt Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg kan ikke fatte at fremovertørking liksom skal være så enkelt. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Blir nok baktørking på meg ja, framtørking høres bare merkelig ut .. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg kan ikke fatte at fremovertørking liksom skal være så enkelt. Hovedpoengene er at man slepper å løfte på skinka på noen måte, bare bli sittende å slappe av. I tillegg kan man ta en titt på papiret om man trenger en tørk til. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Blir nok baktørking på meg ja, framtørking høres bare merkelig ut .. Ja, det høres merkelig ut ikke sant? Kanskje det er en sånn ting man må lære seg å like. Og til deg Skurupu, jeg har ikke noe behov for å sitte mens jeg tørker stussen; vil det si at fremtørk ikke er noe for meg? Og se på papiret funker fint med baktørk også. Er bare å ta hånden frem litt på siden liksom. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Gjør som du vil. Men som sagt var jeg en baktørker helt frem til for et par år siden, så jeg har virkelig kjørt det løpet lenge. Kan ikke ha vært av noen annen grunn en av en vane. For da jeg testet fremtørk en periode fant jeg ut hvor genialt dette er, og jeg er nå en fast fremtørker. Tviler på at jeg kommer til å se meg tilbake. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hovedpoengene er at man slepper å løfte på skinka på noen måte, bare bli sittende å slappe av. I tillegg kan man ta en titt på papiret om man trenger en tørk til. Kan godt hende det er mer avslappende å framtørke, men det er da ikke så slitsomt å baktørke da Tror ikke det er noe vits for meg å vende på vanen uansett, det funker jo å baktørke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Blir nok baktørking på meg ja, framtørking høres bare merkelig ut .. Ja, det høres merkelig ut ikke sant? Kanskje det er en sånn ting man må lære seg å like. Og til deg Skurupu, jeg har ikke noe behov for å sitte mens jeg tørker stussen; vil det si at fremtørk ikke er noe for meg? Og se på papiret funker fint med baktørk også. Er bare å ta hånden frem litt på siden liksom. Jeg vil tro at hvis man ikke sitter, så er det faktisk lettere å se på papiret med baktørking. Med framtørking øker jo sjansene drastisk for å komme borti litt av hvert på veien. Hvis man i tillegg drar mot ballene istedet for å skyve fra, mangedobles sjansen for overskuddshår på doringen. Forresten, hvordan lager man en poll ? jeg prøvde å redigere første post, men fant ingen knapp for å opprette noe sånt ? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Der må du spørre en moderator Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bate moderatorer kan lage poll. Du må spørre en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Der må du spørre en moderator Den e grei. Det forklarer jo den saken :=) Det siste av dine pollforslag P1ndy, tørke fra front og skyve mot rygg, måtte såklart testes ut. All respekt til de som mestrer denne teknikken altså, for det var virkelig vrient. Følte at jeg trykket det meste tilbake der det kom fra, mistet all kontroll :=) Endret 15. april 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Huff! Modig av deg å prøve Når (?) det kommer poll blir det spennende å finne ut av om noen behersker nettopp denne teknikken. Etter din beskrivelse ser det mørkt ut.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg gjør begge deler, så da må vi ha opp tre alternativer Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Roper bare "færdig!" Så skjer ting av seg selv Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi trenger skematiske tegninger og illustrasjoner her.. tror jeg er en forovertørker men ikke sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå