Gå til innhold

Er du en baktørker eller fremtørker ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om framtørking før, men virker spennende så må testes neste gang dassen kaller.

eneste problemet jeg ser er at jeg har en vegg tett inntil dassen på høyresiden. da må jeg lene meg mot venstre for å få tilgang, og bruke venstrehånda til å tørke. det kan jo bli grisete.

nå fikk jeg skikkelig lyst til å drite..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fremtørking. Føler at jeg har litt bedre kontrol. Men må tørke snurrebassen først om man har gjort nummer 1, ellers risikerer man å få urin på armen, og da må man vaske liksom oppover armen. Er styr. Jeg pleier å se på papiret etter tørk for å evaluere om jeg trenger mer tørk. Det blir fort litt tungvindt om jeg må ta papiret opp og fram for å se, for så å kaste i do. Foran er best.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Fremtørking. Føler at jeg har litt bedre kontrol. Men må tørke snurrebassen først om man har gjort nummer 1, ellers risikerer man å få urin på armen, og da må man vaske liksom oppover armen. Er styr. Jeg pleier å se på papiret etter tørk for å evaluere om jeg trenger mer tørk. Det blir fort litt tungvindt om jeg må ta papiret opp og fram for å se, for så å kaste i do. Foran er best.

Evaluering er et must, definitivt! Urin oppover armen er helt klart et problem. I tillegg setter det seg fort fast i hårveksten med ballene, og pløsa midt imellom. Dermed blir det fort et par ekstra tørk i opprydning der.

Det er nok lettere å få tatt en titt på papiret om man tørker frem. Dog, så går det også greitt med å lene seg til en side, hvor man kan se ned på papiret uten å måtte ta det helt frem, ved at man benytter motsatt hånd av den siden man lener seg til såklart

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Hva er baktørker, og hva er framtørker? Vis baktørker er en som tørker seg me hånda bak rompa, og ned mot pungen, er det meg.. men forantørker? Er det en som tar håndaned i skrittet, så bakover mot rompa, for deretter å tørke seg? :hmm: Ble litt forvirret :p

Lenke til kommentar
Hva er baktørker, og hva er framtørker? Vis baktørker er en som tørker seg me hånda bak rompa, og ned mot pungen, er det meg.. men forantørker? Er det en som tar håndaned i skrittet, så bakover mot rompa, for deretter å tørke seg? :hmm: Ble litt forvirret :p

Hånda bak rumpa, og ned mot pungen? Dette var en ny en. Aner jeg en mix av forover og bakover? :p

Lenke til kommentar

Dette er jo forvirrende, vil baktørker si at man tar hånden ned bak ryggen og tørker forover, eller vil det si at man tørker bakover uavhengig av hvor man har hånda?

Jeg løfter litt på rævva, tar hånda ned og tørker mot ballene og det har jeg alltid gjort og kommer sikkert ikke til å prøve noe annet :)

Lenke til kommentar
Dette er jo forvirrende, vil baktørker si at man tar hånden ned bak ryggen og tørker forover, eller vil det si at man tørker bakover uavhengig av hvor man har hånda?

Jeg løfter litt på rævva, tar hånda ned og tørker mot ballene og det har jeg alltid gjort og kommer sikkert ikke til å prøve noe annet :)

Jeg ser for meg baktørker som hånda bak ryggen, tørker oppover.

Lenke til kommentar

Jeg har i alle år konsekvent tørket meg bakfra da jeg ikke visste bedre. Nå i det siste har jeg derimot oppdaget fordelene med fremtørking. Etter min mening gir det et renere og flottere resultat. Som nevnt tidligere er også sjansen for en uheldig "penis mot doskål-situasjon" mindre.

Rart hva det går an å lage diskusjon om :hmm:

Lenke til kommentar

jeg prøvde framtørking i stad etter å ha leste denne tråden, og synest ikke det var noe lett i det hele tatt. fikk ikke noe kraft i skyvet, og tørka både rompeballer og porselenet bakerst på dassen. mulig dette skjer fordi fordi jeg brukte venstrehånda, men pga veggsituasjonen min kunne jeg ikke gjøre noe annet.

tror kanskje det hadde vært lettere om jeg dro dritten mot meg istedet for å skyve den bakover mot ryggen, men siden dama liker og kose med de to klumpene som henger foran der er det uaktuelt.

kommer sikkert til å eksprimentere litt til med det, men tror ikke framtørking er noe for denne karen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...