Flippo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Våt klut er som tidligere nevnt forbudt. Hva med våtserviett, går det under samme forbud? Blir omtrent like rent som en dusj for dusjerne. Og lettere å gjøre i situasjoner hvor man ikke lett kan væte kroppen på andre måter, som f.eks. på besøk hos bestemor, tanter, onkler, på jobben, på flytur med lang ventetid på ymse flyplasser, på bilferie hvor trangen slår til langt unna hotellet osv... baktørker, avslutter med våtserviett om tilgjengelig :-) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg mener bestemt at våtserviett er strengt forbudt, men kan jo hende at noen andre her mener noe annet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ser ikke problemet med ting du ikke bruker igjen etterpå? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 BTW, sidetørking er ikke et sjakktrekk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Godt det er noen som går i bresjen for å gjøre verden bedre for oss alle. Da stryker jeg det av listen over ting som aldri ville falt meg inn uansett. Takk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så var det ikke meg som gjorde det. Broren min kom ut fra dass med armen full av... crap. Ikke et lekkert syn Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 For rævtørk fantaster : Første Tørk : Lett tørk framover Andre Tørk : Litt tyngre tørk bakover Tredje Tørk : Høyre og venstre side blir lett tørket for og være sikker Fjerde og siste tørk er en slags heltørk der alle områdene blir tørket =Iko= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) På toget gjennom russland før jul, måtte jeg ty til tynne servietter da det var alt jeg kunne få fatt i. Selvfølgelig hadde jeg ikke hørt på alle som sa man måtte ha med papir ;-) For å si det sånn, så tok jeg meg en ekstra tur på do for tilleggstørk etter jeg gikk av toget :-) Endret 28. mai 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå