Skurupu Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Jeg står i utforposisjon, også kjent som hockeyposisjon, når jeg tørker meg. Kan ikke tenke meg noe mer klønete enn å fortsatt sitte på ringen mens man tørker, kanskje med unntak hvis man har diare og rett og slett MÅ sitte Haha, er da mye mer klønete å faktisk reise seg opp og stille seg i hockeyposisjon for å tørke seg i ræva. Det må se maks tåpelig ut. Nei, jeg blir nok sittende. Endret 29. april 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg synes også at det høres veldig klønete ut å sitte. Får mye bedre oversikt og tilgjengelighet når man står i hockey. Dessuten så vil jeg tro det er få av oss som bryr seg om det estetiske framtoningen som utstråles. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Baktørker har aldri reist meg opp. Det må være rart. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg synes også at det høres veldig klønete ut å sitte. Får mye bedre oversikt og tilgjengelighet når man står i hockey. Dessuten så vil jeg tro det er få av oss som bryr seg om det estetiske framtoningen som utstråles. Enig, kan tenke meg at det er klønete å sitte. Enig i alt egentlig, man får bedre oversikt og tilgjengelighet, og det er vel de færreste av oss som bryr seg om hvordan vi ser ut når vi tørker ass. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Står man i hockey kan man jo også betrakte seg selv i speilet. :!: Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Studere fiser'n etter rester og slikt noe mener du? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Se om det ligger igjen noe brunt oppi hølet. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ah, ny oppfinnelse! Do-lokk med speil på undersida, sånn at man kan kontrollsjekke!=D Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ah, ny oppfinnelse! Do-lokk med speil på undersida, sånn at man kan kontrollsjekke!=D Jeg legger inn en ordre på 10 stk! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eller så kan man ha en sånn fancy bøtler som kikker deg oppi fisern. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eller bare rope på mamma. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eller så kan man ha en sånn fancy bøtler som kikker deg oppi fisern. Verdens verste jobb. "Nei litt mer bæsj der bak. Nei litt lenger bak. Der ja... Litt mer. Sånn." Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva hvis man står i hockey og er uheldig med et lite ukontrollert gassutslipp før man har kommet skikkelig i gang med arbeidet? Det kan bli uskjønt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva hvis man står i hockey og er uheldig med et lite ukontrollert gassutslipp før man har kommet skikkelig i gang med arbeidet? Det kan bli uskjønt. Tørker bare når jeg er ferdig jeg. Da kommer det ikke gass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil også fremlegge en teori om at de som ikke bretter papiret, dobler sjansen for å tette igjen doen, da bruk av minst dobbelt så mye papir ikke er uniont med minst mulig trekk i snora (noe de fleste prøver å oppnå vil jeg tro ?) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Man kan ikke tette en snurredass! Jeg krever likestilling mellom vannklosett og snurredass, og derfor vil jeg ha meg frabedt fra den teorien Zevs Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva hvis man står i hockey og er uheldig med et lite ukontrollert gassutslipp før man har kommet skikkelig i gang med arbeidet? Det kan bli uskjønt. Spesielt hvis man har diarè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå