Gå til innhold

Freia har svindlet meg for kvikklunch! Les mer i tråden for detaljer.

Anbefalte innlegg

Nå skulle jeg kose meg med en kald kvikklunch fra kjøleskapet. Jeg brekker den opp i de fire "strimlene", og spiser den ene. Ikke noe galt. Spiste nummer 2, heller ikke noe galt med den. Så kommer nummer 3! Jeg beit i enden, der det vanligvis ikke er kjeks, men tenkte ikke noe over det. Så spiser jeg lenger inn, fortsatt ikke noe kjeks, men tenker ikke over det. Så ser jeg på sjokoladen, INGEN KJEKS! Så tok jeg en større bit, fortsatt ingen kjeks :cry: Så legger jeg den fra meg å spiser nummer 4. Den er normal.

Men nummer 3! Det var ikke kjeks i den! Hvorfor er de så gjerrige på den gode kjeksen :cry: Hvorfor gjør de sånn? Det er bare ikke rettferdig :cry:

Har dette skjedd med noen av dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars gutt :(

Viss du kjøpte den på coop så kan du ta med kvitering å si at du ikke er fornøyd, så får du varen + pengene tilbake.

(tror det var coop)

Edit: tror ikke de prøvde å svindle deg, men det var nok mere en glipp ;)

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Nei nei nei nei! Send den til Freia, de er skikkelig kule på slikt... Vi fikk en eske en gang med 2-3 kilo sjokolade (blandede sjokoladetyper) som plaster som plaster på¨såret da vi sendte inn en dårlig sjokolade engang

Skal jeg sende til Freia eller Kraft Foods? Og hvilken adresse er det?

Lenke til kommentar

HÆ ? har du ikke hørt det? du får 100.000kr hvis du finner en kviklunsj uten kjeks.. grats med 100.000kr ,

neida bare kødda..

hmm... var det bare sjokolade ? en tykk "stick" med sjokolade? hørtes litt kult ut, burde hatt slike også uten kjeks:p

Endret av toazty
Lenke til kommentar
HÆ ? har du ikke hørt det? du får 100.000kr hvis du finner en kviklunsj uten kjeks.. grats med 100.000kr ,

neida bare kødda..

hmm... var det bare sjokolade ? en tykk "stick" med sjokolade? hørtes litt kult ut, burde hatt slike også uten kjeks:p

Bare en stick med sjokolade ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...