Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Da var det slutt...


Anbefalte innlegg

Etter to og en halvt år så måtte det ta slutt ja... hvordan kan man en uke si at man elsker en person og planlegge fremtiden barn, hus og uka etter bestemme seg for en pause og så gjøre det slutt? og hvorfor er det alltid meg som en good-guy det går utover? sukk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leit å høre.

 

I slike situasjoner kommer det ofte masse klisjeer, "flere fisk i havet" osv. Jeg skal spare deg for de, for jeg vet selv at det ikke hjelper det spøtt.

 

Men som sagt tidligere, tenk positivt, gå ut med venner og mor deg litt! Det er viktig å ha noe positivt i hverdagen når noe sånnt skjer. Men du kommer til å finne deg en ny madamm. En enda flottere og herligere. I promise :)

Lenke til kommentar

det viktigste nå er å ikke se deg tilbake (noe du kommer til å gjøre, regardless til hva noen sier) og jeg kommer ikke til å fortelle deg at det blir lett, for det blir det heller ikke, med mindre du er utrustet med et sterkt realistisk livssyn.. det du burde gjøre er å hoppe på hesten din og get going with the rebound.. det er en tidkrevende prosess, for saken med langvarige forhold er at til slutt, så er man alltid med sin "sjelefrende", og sosiallivet ovenfor venner minsker enten du vil det eller ikke, så jo fortere du får utviklet en ny rutine i hverdagen blir humøret og komme tilbake, så ikke sitt og tenk på saken, gå ut! engasjer deg i noe nytt som kan okkupere tankene mens de skyver til sides overflødige og unødvendige tanker om hvordan ting KUNNE vært

Lenke til kommentar
Etter to og en halvt år så måtte det ta slutt ja... hvordan kan man en uke si at man elsker en person og planlegge fremtiden barn, hus og uka etter bestemme seg for en pause og så gjøre det slutt? og hvorfor er det alltid meg som en good-guy det går utover? sukk..

 

Se på alt det du har lært om deg selv i dette forholdet, og bring det videre til det neste :-) Jeg mener det er det beste du kan gjøre.

Lenke til kommentar
det viktigste nå er å ikke se deg tilbake (noe du kommer til å gjøre, regardless til hva noen sier) og jeg kommer ikke til å fortelle deg at det blir lett, for det blir det heller ikke, med mindre du er utrustet med et sterkt realistisk livssyn

 

 

Jeg har erfart at det og bearbeide et ferdig forhold oppe i hodet i ettertid kan være til stor hjelp. Man ser feil både ved seg selv og ved exen. Det dummeste må være og blokkere det helt ut , da slår det bare hardere tilbake på et punkt senere

 

Du kommer på gode stunder dere hadde, der forholdet var på topp, begge var på topp.

 

Jeg smiler vanligvis når jeg tenker tilbake på sånt , for da ser jeg hvertfall at jeg har et potensiale :)

 

Alle erfaringene man samler opp igjenom livet i forhold, kommer vanligvis godt med i det neste.

Lenke til kommentar
Gjest dagsen88
og problemene hoper seg opp... nå lurer hun på om hu kan bo her til hu er ferdig med examen:S:S:S uff.. her er det bare en ting som kan løse dette.. en real fyllekule!!!!!!!!

 

 

helt sån seriøst, nå må du tenke deg godt igjennom som her ble nevt! For det første virker det litt frekkt av henne, etter å ha gått fra deg, også brått spørre om å bo hos deg til hun er ferdig med eksamen..lol. Dessuten hvis du tillater dette, så vil du savne henne mer, og den tida som du heller skulle ha brukt til å starte "et nytt liv", blir heller å starte "savnelsen av den engang dere var sammen", mens ho bor hos deg. Hadde jeg vært deg deg, så vet vet du nok hva jeg hadde gjort ;)

Lenke til kommentar
det viktigste nå er å ikke se deg tilbake (noe du kommer til å gjøre, regardless til hva noen sier) og jeg kommer ikke til å fortelle deg at det blir lett, for det blir det heller ikke, med mindre du er utrustet med et sterkt realistisk livssyn

 

 

Jeg har erfart at det og bearbeide et ferdig forhold oppe i hodet i ettertid kan være til stor hjelp. Man ser feil både ved seg selv og ved exen. Det dummeste må være og blokkere det helt ut , da slår det bare hardere tilbake på et punkt senere

 

Du kommer på gode stunder dere hadde, der forholdet var på topp, begge var på topp.

 

Jeg smiler vanligvis når jeg tenker tilbake på sånt , for da ser jeg hvertfall at jeg har et potensiale :)

 

Alle erfaringene man samler opp igjenom livet i forhold, kommer vanligvis godt med i det neste.

 

Ja, sure, men da var du neppe heartbroken..og det man lærte av dette forholde kommer videre til neste uansett, du trenger ikke drømme tilbake på det

 

but i guess det er en relativt subliminal og individuell sak, folk tar rehabilliteringen forskjellig, personaly mener jeg det er best å kvitte seg med tankene og gå videre,, å tenke på hvor bra dere har hatt det gjør det bare værre

Lenke til kommentar
og problemene hoper seg opp... nå lurer hun på om hu kan bo her til hu er ferdig med examen:S:S:S uff.. her er det bare en ting som kan løse dette.. en real fyllekule!!!!!!!!

 

Som mange her har sagt, ikke la henne å bo hos deg!

Ikke la din naivhet ta overhånd på deg, det er for din egen beste. Vær ego for denne gangen.

Lenke til kommentar

Opplevde det samme for ikke så lenge siden faktisk. Men vi kranglet en del, og jeg var ganske sjalu. Men hu ville ikke ha meg tilbake, og nå har jeg funnet meg en annen jente som jeg møter litt osv. Eksen vet ikke noe om det.

Vet ikke om det er dårlig gjort eller ikke men, jeg har et stort behov for å møte jenter. Selv om eksen min hater denne jenta, fordi hennes forrige eks lå med akkurat denne jenta jeg holder på med:P

 

Men kan si så mye som at jeg håper du har gode kompisser du kan være sammen med, ta et par pils. Begynn å trene, få ut litt aggresjon, og hold avstand fra eksn din. Ikke vær en pussygutt som kommer springende hver gang hun ber deg om noe. Vis at du er litt mann;)

Lenke til kommentar
Bare fordi hjernen min ikke tenker likt som din så var jeg ikke heartbroken? Elsker slike fasitninjaer som deg

 

Er ikke snakk om å drømme seg tilbake , men heller bearbeide og komme seg videre.

 

Viss du hadde tatt deg tid til å lese andre avsnitt hadde du ikke tatt alt for god fisk..

 

kan du virkelig si at bearbeidingen går fortere om du går gjennom forholdet slik du lasher ut, enn om du skaper nye rutiner i hverdagen? jeg synes det handler om å skape noe nytt å se fram til, og heller gi faen i å dvele tilbake på noe som alltid kommer til å være en konstant fortid som ikke kan forandres

 

og please, iko, hold det på et seriøst nivå, du trenger ikke bli aggressiv, aye? :)

Lenke til kommentar

Alle må bearbeide det de opplever og føler. Gjør de ikke det så kommer de ikke videre.

Etter en stund vil du komme til en kneik, og da er du en fri og selvstendig mann, sterkere enn før og med mer visdom. Du vil fylle livet med nye ting, og nyte det på nye måter. Det er faktisk sant det jeg skriver, selvom alt føles jævlig nå. Bare fortsett å gå akkurat dit, du må akseptere at ting har gått slik de har gått.

 

By the way, du tjener aldri på å være "the good guy" i noen situasjon i livet, annen enn den der du skal følge norsk lov.

 

Damer liker selvstendige menn, bryt opp og stå oppreist. Fremtiden er full av alt som er nytt og bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...