Gabriel_X Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Har sikkert vært opp før, men hvorfor i all verden er det tilsynelatende helt tilfeldig om man har mulighet til å editere et innlegg??? Noen ganger er både Edit/Quote-knappene der og andre ganger ikke... Har flere ganger den siste uken klart å Quote' mitt eget innlegg når jeg egentlig bare skulle gjøre noen mindre endringer i det opprinnelige. Og på det Quotede innlegget er det selvfølgelig heller ikke mulighet til å editere og dermed fjerne det. EDIT: Nå for eksempel kunne jeg gå inn og endre dette innlegget 'som vanlig' hvis jeg ønsket det, men et innlegg jeg skrev for fem minutter siden ( http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...3699&highlight= ) kunne jeg ikke gjøre det på. Wazzup? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Joda, det har vært oppe før. Og grunnen til ar du ikke får redigert er pga en bugs i forumet. Jeg postet selv en thread om akkurat denne feilen og Amund prøvde å rette den, men til intet resultat. Det er bare sånn i "Diskuter artikkler"-kategorien, så du må passe nøyere på hva du skriver Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Oki - skal prøve å være litt mer påpasselig med å sjekke først (eventuelt preview'e), men det er jo så greit å bare kunne gå inn med en gang etterpå for å rette opp eventuelle skrevefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå