the_masked_cow Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg installerte nettop xp på stationærpcen, jeg opprettet en partison på 20 giga for operativsystemet, og resten skal gå til programmer, spill osv. problemet er at jeg tror jeg glemte å opprette den andre partisonen, så på min datamaskin står det at jeg har 1 partison med 20 giga. Det skulle være en til som var på ca 300 giga, så jeg har antageligvis glemt å opprette den, kan jeg gjøre det uten å formatere igjen? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jada, ved å bruke programmer som Partition Magic så skal du kunne lage en ny partisjon Vennlig hilsen H-H Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) For seint Endret 9. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Trenger ikke det heller, windows har eget partisjonsverktøy i control panel/adminstrative tools/computer managment. All den ubrukte plassen kommer opp som ei blokk du kan høyreklikke på og velge Create partition. Endret 9. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan bruker man det til å splitte allerede opprettede partisjoner, da? Jeg har hørt folk si det skal gå an, men jeg kan ikke huske å ha fått det til .. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Trenger ikke det heller, windows har eget partisjonsverktøy i control panel/adminstrative tools/computer managment.All den ubrukte plassen kommer opp som ei blokk du kan høyreklikke på og velge Create partition. takker fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå