Bjørn_H Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Før spilte jeg Need for Speed Hot Pursuit en del, men ble etterhvert lei. Etter noen måneder fikk jeg litt lyst å prøve det igjen, men da fikk jeg et problem. Rett før spillet startet opp ble skjermen svart og meldingen "out of range" eller noen kom opp. Hva kan problemet være? Dette har ikke skjedd før! Det skjer også når jeg skal spille C&C Generals Har skjermen min streika? Skjermen er en Sony G420 Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Problemet er at du har stillt inn skjermen din på høyere oppløysing eller mer hz enn den klarer å håndtere....still ned... Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Det funka ikke, men når jeg skifta fra detenators 42.82 til 42.09 funka det! Men hvorfor funka det ikke på 42.82? Beta? Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Vel, det er jo en Beta som sagt, så er godt mulig problemet ligger der da. Ville sjekket om det kanskje står noe om det på nvidia sine sider, eller kanskje sende de en liten mail å informere om problemet? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg fikk "out of sync" eller "range" ¨når jeg skulle spille fifa 2002 demoen, det skjedde ikke før jeg oppgraderte, hva kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå