Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex på dass?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos toalettsex. Er det noen som har opplevd antisex installasjonene til Samfundet i Trondheim, nede i de beryktede kjellerne? Jeg har aldri opplevd maken til toaletter. Lekkert! :!:

Hvordan er toalettene egentlig?

Nå er det noen år siden jeg var der sist, men den gang var noen av toalettene der nede bygget som om de var en eller annen form for utedasser. Samtidig så var selve rommet fylt opp med allslags merkelige malerimotiver, gjort ved dugnad så det ut som. Det mest spektakulære må ha vært strobelysene som blinket i et helvetes kjør. Etter som jeg kan huske så var det også lagt inn lydeffekter i dette avlukket, dyrelyder eller hva det nå var. Så minnes jeg at det også var montert en TV som kjørte noen bildeeffekter, hvilket jeg ikke husker innholdet av.

Alt i alt gjorde disse tingene at toalettoppholdet ble særdeles kort. I ren fascinasjon spurte jeg en av vaktene hva poenget med et sånt toalett var. Han sa at de var lagd slik fordi hyrdene studenter skulle plages vette av og forhåpentligvis avbryte hele toalettseansen. Køene med tissetrengte mennesker hadde vært et problem visstnok :yes:

Tips: Finn et toalett som er noget skjermet for den aller hyppigste bruk. Utesteder anbefales ikke med andre ord...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...