Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex på dass?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Kanskje teit spørsmål, men det kommer av sine grunner :p

Lurte bare på hvordan er det å pule opp mot en vegg inne på en dass?

Ser jævla lett ut på film, men. Ja dere skjønner hva jeg mener.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_mohammed_*

Nå skal jeg ikke skryte på at jeg har gjort på dassen på byen, men jeg har prøvd stående andre plasser. Hvis det er litt høydeforskjell på kuk og fitte så kan det bli litt problematisk. Hvis fitta er høyere enn kuken så er det ikke så farlig, jenter trenger mosjonen. Men hvis kuken er høyere enn fitta så kommer melkesyra. 15 min. med knebøy er tungt skal jeg si deg! Trikset da er at du tar med deg en bossbøtte eller noe inn på avlukket, så trer du henne oppå denne, da skal alt kunne gå på skinner. Eller evt. bare gå hjem til en av dere...

Lenke til kommentar

mohammed: det er jo bare å løfte jenta opp.

Ting som funker bra på dass er som sagt doggy, du på dass og hun i fanget ditt eller å løfte henne opp mot veggen og knulle i vei. Det kommer jo litt ann på vekta på jenta og muskler i armene men det går som regel greit hvis man får et ordentlig tak i på rumpa/undersiden av lårene og holdene i høyde av kuken :)

Lenke til kommentar
Eller istedet for å ta henne mot veggen så kan du sette deg på dasslokket, å la henne gjøre jobben med å sitte på toppen.

Da kan du i tillegg drikke av pilsen du sikkert har tatt med deg på dass også.

Og stryke seg over stripene i håret han nettop fikk av frisører, eventuelt fikle litt med piercingen i øyebrynet.

"Ahh, Volvo, Volvo, Volvo,erh, Vulva?".

Lenke til kommentar

Pule mot en vegg? Går greit det. Skittent på offentlige toaletter, men har man ikke andre steder å gå så må man vel ta til takke med det man får.

Prøv 69-stillingen også. Hun henger med beina rundt nakken din og rumpa mot veggen. Så ung som jeg antar du er, kommer du lenge før hun får alt for mye blod i hodet. :p

Gloryhole-metoden er litt mer spennende: du puler jenta gjennom veggen, istedet for mot den. D.v.s. at du må finne en bås der det er laget et hull i veggen i riktig høyde. Artig variant er at hun suger deg gjennom hullet i veggen.

Til slutt ville jeg gått hjem og tatt en lang dusj! :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...